Dzeko Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Lurte bare på om det fantes noen steder i oslo-området, hvor man kan leie 360-spill. Noen biblioteker, kanskje? Det å leie spill vet jeg hvertfal er veldig utbredt i england og i statene, men i Norge har jeg ikke sett noe av det. Mener å huske at man kunne leie spill på mix-kiosker etc. før, men det var back in the days da man spilte Nintendo 64. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Husker jeg leide super nintendo spill på showtime i sin tid Hadde et ganske godt utvalg også.. Synd slike tilbud har forsvunnet helt! Ihvertfall i Fredrikstad Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 tar opp denne tråden igjen. Ingen som vet om leie tjenester av spill til x360? Med så mange søppel spill på markedet så burde det vært et leiemarked tilgjengelig. Men sikkert pga søppelkvaliteten på de fleste spill så tør de vel ikke å prøve ut noe slikt da nyspill salget ville gått til bunns? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det er derfor man modder xboxen sin, så man kan prøve spill før man kjøper.... Lenke til kommentar
Placidus Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 tar opp denne tråden igjen. Ingen som vet om leie tjenester av spill til x360? Med så mange søppel spill på markedet så burde det vært et leiemarked tilgjengelig. Men sikkert pga søppelkvaliteten på de fleste spill så tør de vel ikke å prøve ut noe slikt da nyspill salget ville gått til bunns? Er ikke sikker på om nyspill hadde slitt så veldig om de startet å leie ut her i Norge også. Det som påvirker industrien mest er salg av brukte spill. Tror det var sånn at de stedene som leier ut må betale veldig mye mer per spill enn en vanlig bruker. Kanskje fordi vi ikke har de samme butikkene her til å leie ut som de har i f.eks England (Blockbusters osv) Lettere å lage kontrakter med spillselskapene nå man er ett stort firma enn noe så lite som mix Har sjekka alle online tjenester som driver med det i utland (Lovefilm osv) men ingen av dem gjør det i Norge enda.. Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det er derfor man modder xboxen sin, så man kan prøve spill før man kjøper.... Så du er pirat altså? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det er derfor man modder xboxen sin, så man kan prøve spill før man kjøper.... Så du er pirat altså? Overhode ikke.... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det er derfor man modder xboxen sin, så man kan prøve spill før man kjøper.... Så du er pirat altså? Hva er en pirat? er dette en som laster ned og brenner en dvd for å teste nok et søppelspill eller er det en kar/"firma" som laster ned brenner og selger i 1000vis av kopier. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Morsomt å se denne tråden oppe igjen. Noe jeg tror/håper kommer til å bli vanlig fremover, er å leie digitalt over Xbox Live. På lik måte som når man leier film, har man spillet på harddisken i feks en uke, før det blir sletta automatisk. Med en fair pris, hadde dette vært rått. Men kjenner jeg Microsoft rett, hadde prisen per spill vært på 300 kr... Lenke til kommentar
Placidus Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kanskje dumt spørsmål, men kan man ikke allered leie film osv på Xbox/PS3 her i Norge? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Jo, man kan leie film over zune Endret 2. april 2011 av Bosna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå