cobreivi Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har oppdaget et program som kaller seg BUNGIE under filen banzo.exe Jeg har ikke installert noe slikt og vet ikke hvor det kommer ifra. Har jeg noe frykte? Det dukker ikke opp når jeg kjører AVG virus program! Vis det er virus ol. hvordan kan jeg få slettet det? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hvis du vil sjekke om filen er farlig gå til http://virusscan.jotti.org trykk på Browse og bla deg veien til der hvor banzo.exe er Lenke til kommentar
cobreivi Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 "finner ikke filen" får jeg bare. Så den er skjult?! Den kommer frem når jeg kjører ccleaner, og ligger da under oppstart. Men nå får jeg heller ikke til å oppgradere eller avinstallere AVG. Har lest på en anne tråd hvorfor og hvordan, men funker ikke på min pc. Har kjørt også systemgjennomretting uten hell. Får beskjed på windows- sikkerhetssenter at AVG er udatert og at det er frakoplet. I boksen under står det "kople til" men ingenting skjer. Har også prøvd å installere andre sikkerhets programmer som avast, men uten hell. Hva skjer egentlig med pc min?? Frustrert .... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kjør gjennom veiledningen, så tar vi det derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå