Maxiraze Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ER iphone utsolgt over alt i trondheim? Altså 16gb da. Noen som vet når de for inn nye på lager i trondheim da? Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Vist jeg bestiller fra netcom, må jeg da ha abonnoment i 12 måneder? siden det står "Minste totalpris i 12 måneder og telefon koster til sammen 7287.00 kr" og vist ikke det er slik hva vil da mobilen kost vist jeg bestiller og kjøper meg ut av netcom før en måned har gått (får jeg må vel kjøpe minst en måned?) Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nå har de fått inn igjen. Hadde fått da jeg hørte med dem i går iallefall Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) doh, bestilte fra netcom i går Hmm rart at kisen i kassa ikke viste når de fikk inn, og det var for 2 dager siden. Er det mulig å bryte bestillingen hos netcom da tru gjorde det i går kveld. Endret 18. februar 2009 av Maxiraze Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Det billigste du får det er å kjøpe med Netcom iTalk Small og så bryte bindingen første måned og betale bruddgebyr, tror totalprisen havner rundt 4500 hvis jeg ikke husker feil. edit: se her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1074543 Endret 19. februar 2009 av srbz Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 nei den havne på 5399 som han sa i den posten men takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå