Lamakar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jeg har en TV med input til datahøytalere o.l. Men når jeg plugger i høytalerne vil de ikke spille. Noen som har hatt dette problemet? Endret 17. februar 2009 av datating Emnetittel Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 For å få lyd i eksterne høytalere må disse koples til TVens lydutganger. Vet ikke hvilke tilkoplinger TVen din har, men sjekk at du kopler rett. Se i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 pc audio inngang Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja det er en "Pc Audio Inn" inngang jeg har på tven som Lamakar spør om jeg. Burde jo fungere om man putter dem inn der syntes nå jeg Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Når ble en inngang, en utgang ? Audioinngang: Signal sendes f.eks fra en DVD-spiller inn på TVen og lyden kommer ut i høytalerne til TVen. Audioutgang: I stedet for at lyden fra TV-sendinger kommer ut i TVens høytaler, sendes signalene videre ut fra TVen til en forsterker og lyden kommer ut i eksterne høytalere. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva er vits med en PC Audio INNGANG på datan egentlig? Hehe. Var det jeg hadde. Ingen mulig å reversere den til en utagang? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva er vits med en PC Audio INNGANG på datan egentlig? Hehe. Var det jeg hadde.Ingen mulig å reversere den til en utagang? Vitsen er at du kan spille inn lyd fra en ekstern enhet - på samme måte som f. eks en båndopptaker. Når det gjelder TVen din regner jeg med at den har en kontakt for hodetelefoner, og der kan du koble til PC-høyttalerne. Skru volumkontrollen på høyttalerne nesten på fullt og bruk deretter den vanlige volumkontrollen på TVen for å regulere lydstyrken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå