mosle Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Heisann,lurte bare på om det var noen som visste om et helt greit program hvor jeg kan lage musikk på pc'n? Må være gratis:) Lenke til kommentar
TheLover Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Heisann,lurte bare på om det var noen som visste om et helt greit program hvor jeg kan lage musikk på pc'n? Må være gratis:) få msn adressa di da, så skal jeg gi deg et Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 http://audacity.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 http://audacity.sourceforge.net/ Neppe helt det han er på utkikk etter. Er nok en grunn til at "gode" komponist-programmer koster - og gjerne skjorta... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Last ned demoen av FL studio. Du kan ikke lagre prosjekt men du kan eksportere som .mp3 Lenke til kommentar
Norwegian-Wood Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Om du kan godta shaber lydkvalitet og om du bare skal spille inn med mic: http://www.jamrecorder.com/index.htm Mac har garrageband, hvorfor lager ikke microsoft noe lignende? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Microsoft har SongSmith Ellers må jeg si at jeg ikke har funnet et program som er i nærheten av GarageBand på alle mulige måter. Så og si alt kan gjøres, og alt gjøres enkelt og inuitivt Lenke til kommentar
Norwegian-Wood Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke funnet? Følger SongSmith med vanlig windows xp? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) SongSmith kan lastes ned gratis her. Men er vel ikke akkuratt noe man kan bruke seriøst edit: koster foresten 29 euro... Endret 24. februar 2009 av Slurt-is Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg bruker open source programmet modplug tracker, den har støtte for det meste bortsett fra opptak fra eksterne kilder men det kan du bruke audacity til for å få gjort. Lenke til kommentar
arralou Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Microsoft har SongSmith Ellers må jeg si at jeg ikke har funnet et program som er i nærheten av GarageBand på alle mulige måter. Så og si alt kan gjøres, og alt gjøres enkelt og inuitivt Sammenlignet med f.eks Fruityloops blir garageband nokså simpelt og begrenset i lengden. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tja... Kunne aldri tenkt meg å spille inn en rockelåt med bare virkelige instrumenter med fruity loops. Synes fruity loops passer best til elektronisk musikk. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tja... Kunne aldri tenkt meg å spille inn en rockelåt med bare virkelige instrumenter med fruity loops. Synes fruity loops passer best til elektronisk musikk. Det går fint an å spille inn en rockelåt i fruity loops! Men for all del, Cakewalk Sonar, Cubase, Logic, Pro Tools etc. er aldeles ikke å forakte. De koster dog en del mere, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå