tønna Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Har partisjonert C: disken og ønsker å flytte "mine dokumenter" over til D: disken, er dette mulig? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Høyreklikk på Mine dokumenter -> Egenskaper -> Mål -> Flytt Lenke til kommentar
salomo Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Du kan vel bare kopiere dem over til D: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Du kan vel bare kopiere dem over til D: det gjorde jeg elns.. funker fett.. men jeg flytta "Min Musikk" da.. den ble for stor tilslutt Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Du kan vel bare kopiere dem over til D: godt forslag, men gjett hvor nye dokumenter lagres da? Joda, på det gamle stedet. Samme som å flytte utene å fortelle posten (eller noen andre) om det. Gjett hvor posten din handler..? Dette var bare en digresjon for å drite ut salomo (sorry, jeg måtte bare) Lenke til kommentar
tønna Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Høyreklikk på Mine dokumenter -> Egenskaper -> Mål -> Flytt Jeg gjorde det sånn det funket fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå