Bredesen20 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Skal kjøpe meg en billig ekko/delay-pedal til gitar snart, men vet ikke hvilken. Vil helst ha så langt ekko som mulig, til en billig penge. Pris: Helst ikke så mye over 1000 kr EDIT: Om noen lurer så spiller jeg en Fender Stratocaster. Endret 16. februar 2009 av Bredesen20 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 I din prisklasse er Boss kurrante saker. Gå på din lokale sjappe, og prøv det de har. Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Gå på din lokale sjappe, og prøv det de har. Akkurat det som er problemet. ^^ Noen forslag til pedal, slik at jeg vet hva jeg bør prøve å finne når jeg skal til byen? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kommer ann på hvilken musikk du spiller. Spiller du metall og shredder, vil du sikkert ha noe med masse effekter, men spiller du mer old-school ting vil du kanskje ha noe enklere. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Prøv en delay fra Behringer. For en tid tilbake kjørte jeg en blindtest mellom en Behringer DD100 og en Boss DD3 på GitarNorge. Sum- folk klarte ikke å høre forskjell. Beklageligvis forsvant den testen i et forumhack. Det er garantert ikke en kjeft som hører forskjell når trommeslageren kommer inn. Endret 16. februar 2009 av CastorFiber Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Men så er jo Boss Delay ganske stusselige greier. Til ein tusenlapp har du sikkert sjangs til å finne deg noko litt meir staseleg på finn. Lenke til kommentar
oysteinu Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kompisen min har en sånn en: http://guitargeek.com/gearview/103/ Kul pedal, tror ikke den er altfor dyr heller. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Såg ein billig Boss RE-20 på finn her om dagen forresten. Det er ein slags digital reissue av Space Echo'en. (Ja, eg sa over her at Boss var kjipe greier, men det gjelder ikkje denne.) Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Så på RE-20 for en stund siden. Det ser ut til at den er akkurat det jeg ville ha. Vurderer å kjøpe den, så hvis noen har noe å si om den, gjerne kom med det nå. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvis den til 1000,- fortsatt ligger ute så er det et realt bargain. LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå