LemonNinja Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan noen hjelpe meg? Når jeg starter opp maskinen kommer det to error-bokser; begge heter RUNDLL og i den ene står det: Feil ved innlasting av C:\WINDOWS\system32\frcnabva.dll Den angitte modulen ble ikke funnet. og i den andre: Feil ved innlasting av C:\WINDOWS\system32\jvgmbish.dll Den angitte modulen ble ikke funnet. Jeg har windows xp. Kan noen sende meg filene på [email protected] ?? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Finner ingen av de filene på maskin min.Heller ikke no info på nett. Kanskje du har fått no jall på maskin din? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 google finner heller ikke noe informasjon ang filene, så dette er tydeligvis noe virusgreier som har laga seg navn på egenhånd. ta en sjekk med spybot S&D http://www.safer-networking.org/en/download/index.html og SUPERantispyware: http://www.superantispyware.com/superantis...efreevspro.html Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Sry, svar på feil post. Endret 18. februar 2009 av Uffda Lenke til kommentar
Reow Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 det er nok virus, nøyaktig det samme skjedde med min stasjonære før jeg reinstallerte windows, da ble alt bra! Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Takk for svar! Men det kommer bare opp noen ganger så det kan ikke plage vettet av meg ! Har Avira Antivir og tar en skanning av datamaskinen sånn ca. annenhver dag. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 trykk start og kjør der skriver du msconfig Så velger du tab'en 'oppstart'. Der vil du finne henvisning til de dll filene du snakker om. Det er spyware som er slettet av antivir tenker jeg. Fjern disse fra oppstart og ta en grundig scan av maskina. Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Sry, svar på feil post. Sorry... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå