Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan overtale jenta til å barbere seg nedentil?

Gjest barbert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Kjøp et blad der de tar opp dette temaet, i bladene vil folkene stemme for glattbarbert. Legg bladet i fra deg en plass, slik at hun finner artiklen og leser den.

Og hvis hun shaver seg, da må di si hvor utrolig sexy hun barbert!

Få 2 kompiser til og ta opp temaet med henne til stede.

Kompis1 spørr kompis2: Hva foretrekker du?, glattbarbert eller hår?

Kompis2 svarer med at det er veldig heslig med hår....

Igjenn: Hvis hun shaver seg, da må di si hvor utrolig sexy hun barbert!

Endret av Lakshore
Lenke til kommentar

Herregud så mange pubertale nek svar det var her... :roll: Alle forslagene over her har bare en eneste utgang, og det er å knuse jenta sin selvtillit. Det blir det jo skikkelig bra sex av... :roll:

Å trimme kroppshår er en ting, å fjerne det er noe helt annet. Så første spørsmål til TS er: Hva er en "regnskog"?

Lenke til kommentar

Ulike løsninger på ditt problem, noen gamle og noen nye:

"Jeg liker ikke hår i maten min, gjør du?"

"Jeg liker at jentene mine har mindre hår nedentil enn de har på hodet."

"Get shaved or get out!"

"Beklager, men hårballer er ingenting for meg."

"Er det strikkagenser du sparer til, elller...?"

Men ja, fra spøk til halvor, det er strengt talt bare noe du er nødt til å ta opp. Som noen sa tidligere, det beste tidspunktet er nok ikke når du er midt i grøftegravinga, spar det til neste gang dere prater om "sex og samliv" generelt. Pass på å ikke la det virke som om du har noe å klage på, prøv heller å pakke det inn som et forslag til noe du tror dere begge vil kunne trives med (du vil foretrekke det og dermed kunne gjøre mer for henne noe som igjen øker hennes nytelse - forutsatt at hun liker det du driver med der nede da :p).

Det er sikkert ikke dumt hvis du har mer enn kun det punktet på agendaen. Er det noe ved deg selv som du mistenker hun kanskje ikke er helt fornøyd med og kunne tenkt seg en liten forandring på;

- stusser du nok selv?

- er sexpraten din over kanten?

- jokk, jokk, squirt, squirt, zzz?

Eventuelt har du andre forslag til ting som kan utprøves for å forbedre sexlivet? Leketøy, posisjoner, rollespill, uniformer, etc, etc...

Min erfaring er at prat om intime ting er vanskeligst første gangen, etter man først har åpna kjeften første gangen så er det mye lettere å gjøre det igjen ved en senere anledning.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Siterer meg selv her, bare for å få sagt det en gang til for det er veldig mange dårlige forslag her syns jeg :p

Hvorfor skal han absolutt gå rundt grøten på dette emnet?

Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon! Det er nøkkelen til et bra sexliv.

Si det rett ut! "Hårløst tenner meg!"

Det er ingen grunn til å gjøre det værre enn det faktisk er.

Si det til henne, og vær rett på sak. Det er ingenting over og ingenting til siden for god kommunikasjon i sexlivet.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Kvinne med mye hår nedenti

Min kjære fortalte meg mens vi befant oss i dusjen at han hadde hatt fantasier om å barbere meg. Han spurte om han fikk lov til å gjøre det.

Jeg syntes det hørtes spenende ut og tenker at jeg skal lage en liten seanse med stearinlys, vaskevann og mye god stemning. Så får han barbere meg slik han selv vil

ha det.

Som en bonus for meg, så tenker jeg å spøre han om han kan gi meg oral sex etterpå=)Vi bytter av og til tjenester som disse for å bedre sex lysten til begge parter.

Lykken er en mann som tar opp betente temaer på en sexy måte og på et erotisk tidspunkt.

Hvilken kvinne kan si nei til en mann når hun er full av glede over alt han har gjort for

henne=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...