Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan overtale jenta til å barbere seg nedentil?

Gjest barbert

Anbefalte innlegg

Gjest barbert

Hey, har bruker, men velger å være anonym, men ja:

har et luksusproblem om jeg vil kalle det.

Dama, som jeg har begynt å få god kontakt med er helt regnskog i mellom beina, liker ikke det noe særlig, (som jeg sikker ikke er alene om? ) og funderer på hvordan jeg skal få overtalt henne til å få det bort.

Hun er smart, fin å se på og alt sånn, men litt sjenert og har trolig ikke noe veldig stort forhold til det seksuelle, hun har hatt 1 partner før med oral, finger. og hun er snart 19 år, vi er begge det.

Så spørsmålet er, hvordan skal jeg overtale henne og presentere det til henne på en grei måte? Spørsmål som kan du ikke barbere deg nedentil, vet jeg ikke om jeg tør bringe fram rett i trynet, eller bør jeg? hva synes dere?

Problemet er jeg sikkert ikke alene om heller når jeg tenker meg om. Personlig, så barberer jeg meg nedentil, bare for å nevne det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey, har bruker, men velger å være anonym, men ja:

har et luksusproblem om jeg vil kalle det.

Dama, som jeg har begynt å få god kontakt med er helt regnskog i mellom beina, liker ikke det noe særlig, (som jeg sikker ikke er alene om? ) og funderer på hvordan jeg skal få overtalt henne til å få det bort.

Begynn forsiktig med en enkel trimming. Det bør være helt greit å be om. Lage en sexy figur sammen.

Lenke til kommentar

En dag du sover hos hun, og dere skal dusje sammen, stikk i dusjen rett før hun, og begynn å barber deg, slik at hun kommer inn mens du barberer deg. Om hun ikke sier noe, så kan du forsiktig begynne å barbere hun, trenger ikke ta hele busken, men hvertfall få ned åkeren litt. Så gir du hun en kanonslikkings etterpå.:D

Lenke til kommentar

Synes du det er greit at vi gjør det sammen ? Finnes det ikke noen mulighet for å få henne til å gjøre det som en vane selv?

Har jo egentlig ikke vært sånn helt der nede enda, bare brukt fingrene liksom, tror hun er litt for sjenert for å vise seg så mye liksom. :p

Haha, stakan! genialt! :D

men som sagt, er ikke helt der enda. :p

Lenke til kommentar

Du kan jo bare si det. Jeg barberer selv, men typen bare hinter og spør. det er ganske lett å skjønne når man først sier noe. Uansett, dere bør være ganske glad i hverandre for å si noe så personlig uten å såre hverandre.

Typen barberer, og da han fant ut at jeg også gjorde det, sa han bare " skal det ikke være noe hår her da" HAHAhaha.. vel, er man smart så skjønner man at han vil vite no mer om det.. Så da sa jeg bare ja.. det er irriterende med masse hår osv, og når der først vokser ut igjen, så er det enda mer irriterende :)

Du kan jo bare si noe om det.. som "barberer du ikke? Jeg må jeg,, Irriterer meg når jeg har altfor mye selv" eller no.. eller at det klør... ?

Lenke til kommentar

Dette faller under et generelt problem de fleste har i sexlivet sitt. De tør ikke prate sammen om ønsker og fantasier.

Er det noe en av partene vil prøve, så holder de det som regel inni seg, og det resulterer selvfølgelig i at ingenting skjer.

Kommunikasjon er alfa-omega og er det som skiller mellom et helt gjennomsnittelig sexliv og et virkelig bra sexliv.

Prat med henne om det! Si at det tenner deg med barbert/frisert underliv (valg av riktige ord får du finne ut av selv, etter hvor langt dere har kommet i "dirty-talk")

Fokuser på at det tenner deg med barbering, og ikke at du misliker alt håret. ALDRI fortell hva du misliker, men snu det til det du liker.

Alle har et ønske om å tenne partneren sin på best mulig måte, så hun er nok helt sikkert veldig klar for å gjøre det. Men hvis hun ikke vet at det er det du vil, så kommer hun nok ikke til å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

det er bare å spørre rett fram, bare ikke kom med noe krav, la det være et uskyldig spørsmål.

mens du tar på musa: "hmm har du noengang vurdert å ta vekk håret her?". vanlig spørsmål uten press.

"jeg syns ihvertfall det er digg når det ikke er hår der.." *blunk blunk*

"blir enklere å nusse deg der da" *smil/blink blink*

done.

Lenke til kommentar
mens du tar på musa: "hmm har du noengang vurdert å ta vekk håret her?". vanlig spørsmål uten press.

"jeg syns ihvertfall det er digg når det ikke er hår der.." *blunk blunk*

"blir enklere å nusse deg der da" *smil/blink blink*

done.

Jeg synes ikke at det er det mest passende tidspunktet. I følge beskrivelsen til trådstarter er hun sjenert, så en slik kommentar under akten kan føre til at du mener noe er galt, altså tenke at du fant noe feil med musa hennes, som vil gjøre henne enda mer usikker. Noe som igjen kan føre til problemer hvis dere skal gå enda lenger.

Sier du det under akten blir det på en måte "Jeg liker ikke...", mens hvis du sier det utenom akten blir det mer "Jeg hadde likt hvis...". Get it?

Men ellers er jeg enig. Snakk med henne, ikke prøv på å hinte til det. Vær åpen når du kommuniserer med henne slik at begge dere blir trygge på hverandre.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Eller så kan du invitere henne hos deg, og idet hun kommer inn døra lar du pcn være på og lager en ny tråd som du ikke har lagt inn ennå. Du går ut også får du håpe på at hun leser det du har skrevet, for å ikke ''såre'' henne kan du også skrive hvor mye du elsker henne, og vil ha ''råd'' fra oss om hvordan du kan overtale henne.

Lenke til kommentar

"Kunne ikke du barbert det nedentil en dag? :) Jeg synes du hadde vært om mulig enda mer sexy som glatt :)"

Jeg har fått forslag om å barbere meg, ikke staken da, det har jeg alltid gjort, men magen. Ble ikke lagt frem på en like fin måte som ovenfor da, men jeg tok meg ikke nær av det. Så jeg gjorde det, og så med en gang at det så bedre ut.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...