Astralnoise Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har truffet ei jente som er 14 år, selv er jeg 17 17 / 2 + 7 = 15,5 > 14. Ikke passende. Si meg, elsker du mattematisk med kvinner også? Det har mer med modenhet og erfaring å gjøre enn alder. Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bare pass deg. Husk at om du nailer hun, så har hun deg i sin hule hånd om ting går til helvete. Nå vet jeg ikke om det vil bli gjort noe særlig ut av det med tanke på alderen din, men kan være verdt å sjekke opp i. 14 år gamle jenter er ikke alltid helt på bølgelengde med seg selv. § 196. Den som har seksuell omgang med barn under 16 år, straffes med fengsel inntil 5 år.... " Straff etter denne bestemmelsen kan falle bort dersom de som har hatt den seksuelle omgangen, er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling." Skulle det blitt en sak ut av dette, ville med andre ord jenta (og hennes foreldre) kommet til kort, da det nærmest er umulig å bevise hvorvidt noen ikke er jevnbyrdige i utvikling, når aldersforskjellen bare er tre år. Heldigvis. Lenke til kommentar
Gjest Dater Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Okey, jeg skjønner at folk reagerer på aldersforskjellen, men sannheten er at jenta er veldig moden for alderen. Når det gjelder selve daten, så tenkte jeg bare at jeg skulle spørre henne om hun ville være med i byen og bare loke en dag(Spise, shoppe(ja jeg liker å shoppe!) og egentlig bare henge litt rundt). Så får jeg se om vi kunne gått en tur litt etterpå... Høres det greit ut? Lenke til kommentar
.... Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Endret 10. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 17 / 2 + 7 = 15,5 > 14. Ikke passende. Si meg, elsker du mattematisk med kvinner også? Alt er matematikk. Det har mer med modenhet og erfaring å gjøre enn alder. Det har å gjøre med familiens og samfunnets reaksjoner, også. «Moden for alderen» eller ei – trådstarter utsetter seg selv for en urimelig stor risiko. Det er ikke alltid positivt å gå imot strømmen. BULLSHIT!! er faen meg vanlig for gutter i tenåringsalderen og være sammen med yngre jenter!! Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Den loven ble laget for at ikke pedofile eldre menn skal utnytte mindreårige. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den loven ble laget for at ikke pedofile eldre menn skal utnytte mindreårige. Men den loven strekker seg likevel lenger enn det. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det står i loven at den kan unnvikes hvis aldersforskjellen er liten, og at modenheten på begge to er tilnærmet lik. Så mest sansynlig kommer det ikke til å skje noe som helst. MEN hvis foreldrene ikke liker det som foregår, så har de loven på sin side og kan dra TS gjennom rettsapparatet. Og det er ubehagelig uansett om han får straff eller ikke.. Kommer det til å skje? neppe.. Kan det skje? ja. Lenke til kommentar
.... Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Endret 10. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Alt man gjør her i livet har en viss form for risiko. Om ts og (den litt over to år yngre) jenta virkelig liker og respekterer hverandre, ser jeg ikke problemet. Om dette kan føre til et godt forhold mellom dem, er det heller en risiko han bør ta. Bare det at han starter denne tråden for tips til hvordan han kan bli bedre kjent med henne, vitner om at dette nok ikke er et ønske om et overfladisk forhold. Endret 19. februar 2009 av macros. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Helt klart. Men han må også være klar over risikoen ved å innlede et forhold med en under seksuell lavalder. Selv om sjangsene for at det kommer til å skje er veldig små, så er det noe TS burde være klar over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå