0felia Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har nå en Sony Ericsson K810i og jeg har vært veldig fornøyd med denne typen mobil. Må nå gå til anskaffelse av en ny da joysticken og telefonen i det hele tatt har begynt å bli litt "sliten" . Jeg har lyst på en telefon, helst Sony Ericsson, som har er god til å skrive meldinger med og har ett bra kamera. Trenger ikke noe av det designer greiene eller touch. Synes også at en del av de nye Sony'ene har begynt å bli litt trege, spesielt i forhold til menyen, og åpningen av den, og vil heller ha en som ikke er så treg. Håper noen har noen tips Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 SE C902, kjenner en som gikk fra k810 til denne, og han var veldig fornøyd Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Du har også lillebroren C702 som også har et bra kamera og har helt greie taster etter min mening. Eneste er ringe og legg-på knappene som er litt små. Denne er laget for å tåle litt. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tåler C902 en støyt? Har en gammel k800i som har vært en god fast traver de siste 4 åra. Bikkja bruker den som apportbukk, den har overnattet ute i regnvær og har falt mellom etasjer opptil 15 gang, uten at den sliter nevneverdig. Spørsmålet er; vil C902 tåle det samme? Jeg likte designet og mulighetene, men den MÅ være stødig. Lenke til kommentar
0felia Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Okei, takk Er det noen andre merker som kan ha noe i den samme duren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå