Gjest Slettet+1374861 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Heisann. Kjører dual-screen med en monitor og en HDTV. Disse står såpass langt fra hverandre at jeg kan ikke se begge på samme tid, og "clone" er heller ikke en god løsning, siden jeg da får feil aspect ratio på den ene. Jeg ønsker derfor å vise startmenyen på begge disse skjermene, gjerne da hele menyen med de identiske programmene (alle) på menyen, ikke bare de som er på den skjermen det gjelder. Vet at Ubuntu løser dette veldig greit med sine multiple desktops, men kommer ikke umiddelbart på noen løsning for dette i Windows. Problemet er jo da at når jeg flytter meg til å navigere kun via HDTVen så ser jeg ikke hvilke program som er åpne fordi startmenyen kun er på LCD-en. I utgangspunktet gjelder dette Win7beta, men løsning for WinXP er også gode greier! Takker. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Skal jo kunne fikses ved bare å endre oppløsning på skjer "2" det.. Går ikke det eller? Endret 16. februar 2009 av Jyztrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Skal jo kunne fikses ved bare å endre oppløsning på skjer "2" det..Går ikke det eller? Hva mener du? Ikke for å få vist startmenyen vel? Du tenkte kanskje på når jeg benytter "clone"? Desverre så har de meget forskjellige "maksoppløsninger", og da kan jeg maks velge den høyeste, som er 1600x1200, selvom HDTVen min skal brukes til å vise 1920x1080. (Svaret mitt gjelder for Windows 7 beta, men jeg vil tippe den neppe er noe DÅRLIGERE enn tidligere muligheter) Endret 16. februar 2009 av Slettet+1374861 Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Prøv å sett Tven din med Full HD som første skjerm, å se hva den vil gjøre med oppløsinga da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå