FLuAA Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har nå hatt min N95 8GB i ca. 2 mnd og er storfornøyd, men er et ganske så stort irritasjonsmoment. Når man ringer en kontakt ut i fra kontaktlista og man har lagt på, så blir automatisk kontaktlisten kjørende i bakgrunnen. Fra andre telefoner er jeg vandt med at man enten står i kontaktlista etter at man har lagt på, eller at hele kontaktlista lukkes. Er det mulig å endre på oppførselen til s60 til en av de to valgene jeg ønsker? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Spørsmålet har blitt stilt tidligere, i Nokia N95 8GB tråden. Sjekk der for svar. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Støtter trådstarter med å opprette ny tråd da det oftes håpløst å søke i N95 tråden da den har blitt veldig stor. Men stor takk til Mark9 tips så er problemet løst med "jbaktaskman". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå