Akidon Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Satt på bussen i dag, slengte ett blikk ut av vinduet på lille sotra og så dette flygende i meget lav høyde: Tror jeg i alle fall? Det hadde retning flesland. Noen som kan bekrefte at jeg så det. Eller vet hva det gjorde her? Endret 16. februar 2009 av Akidon Lenke til kommentar
Scalii Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Såg 2 stk i Ålesund. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 It's the commies! Duck and cover! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Er ganske langt fra vietnam til norge. Lenke til kommentar
Scalii Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 De to jeg såg var her i forbindelse med en militær-øvelse, de kommer fra England. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Var sikkert på vei fra øvelelsen til flesland da. Var bare utrolig uvant å se en chinook rett ut av vinduet fra bussen. Var ikke helt sikker på hva jeg så rett etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå