Pibb Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Dersom det viser seg at jeg ønsker et kamera som tar bedre bilder enn S45, bør jeg da gå for G3 eller er olympus sin c5050 bedre?? viktige egenskaper for meg i prioritert rekkefølge: - Bildekvalitet - Funksjonalitet, brukervennlighet - makro egenskaper - kameraets størrelse - pris Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 G3 har mindre støy, C-5050 tar skarpere bilder. C-5050 har bedre makro, G3 har bedre zoom. Martin Lexow Wirak bruker å poengtere at C-5050 har to forvirrende makro instillinger, makro og super makro. Jeg bruker å poengtere at det er bare å sette det i super makro og det fokuserer fra 2 cm til uendelig. C-5050 ser ut som et kamera og føles som et kvalitets kamera mens G3 ser ut som noe de fant igjen etter inspillinga av Mad Max (et pluss for noen). Brukervennlighet er litt individuelt, jeg kunne bruke stort sett alle funksjonene på C-5050 uten å se i bruksanvisninga, mens noen har hatt problemer med å skjønne alle knappene. C-5050 og G3 har stort sett de samme funksjonene. Hvis du er i tvil så tror jeg G3 er det sikreste valget, men liker du de tingene som C-5050 har så vil du bli veldig fornøyd med det. Sammenlign bilder tatt med de to og finn en butikk der du kan ta i dem. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 G3 (sammen med Leica Digilux 1) har et dynamisk omfang som er like god som tidligere dSLR, og er bedre enn andre kompaktkamera. Jeg ville valgt G3. Lenke til kommentar
Radey Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hvorfor er det ingen som vuderer Sony sin F717??? Den har litt kjedelig minne løsning, men utenom dette virker det ikke til å være noe å utsette på den i det hele tatt. Og en jeg vet om, har G3 med 512mb minne... hvem greier å ta 800 bilder i slengen? Så minne er ikke noe stort problem på sony i mine øyne... Bare lurer på hvorfor F717 er så lite diskutert? Den er litt dyrere...8000++ Har en stygg følelse av at det er Akam sin delvise slakt av det kameraet som har hatt en del å si. Merkelige er jo at mange andre store omfatende nettsider gir den 9/10 og andre liggnende bemerkninger... Why is this? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå