Peppep Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Eh. MPX er en bedrift, og kan benytte seg av Postens bedriftstilbud. Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 En smule irriterende med disse stadige små utsettelsene. Hadde vært mye bedre å satt en realistisk dato med en gang slik at folk slipper å hele tiden tro at nå skal den være inne. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Eh. MPX er en bedrift, og kan benytte seg av Postens bedriftstilbud. Ja, sånn ja. Tenkte litt annerledes på det jeg, så takk for svar. En smule irriterende med disse stadige små utsettelsene. Hadde vært mye bedre å satt en realistisk dato med en gang slik at folk slipper å hele tiden tro at nå skal den være inne. Var litt irritert i morges jeg også, men innser jo nå at det er importøren og ikke butikkenes feil. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lest at noen har kjøpt den. Hvor? Leter etter en Diamond 2 med Netcom YoungTalk, men Netcom har ikke på lager. Noen som vet når Netcom får inn, eller andre plasser å kjøpe den? Lenke til kommentar
Fromp Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hadde egentlig tenkt til å vente på n97 eller Omnia HD, men ettersom min n82 nå er blitt ødelagt, er denne høyaktuell. Ligger det noe minnekort vedlagt i pakken ? Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Minnekort må nok kjøpes separat etter hva jeg har sett av unboxing videoer og anmeldelser Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) - Mye pleier et sånn minnekort å koste? - Og følger det med SIM-kort i pakken på Touch Diamond 2? - Og er det noen som vet om Touch Diamond 2 blir å få med kontantkort? Endret 9. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg kjøpte et 8GB minnekort for rett over 200 kr. Ganske billig med andre ord. Du får ikke med noe SIM kort med mindre du kjøper med et abonnement hos Telenor/NetCom etc. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lest at noen har kjøpt den. Hvor? Leter etter en Diamond 2 med Netcom YoungTalk, men Netcom har ikke på lager. Noen som vet når Netcom får inn, eller andre plasser å kjøpe den? Så vidt jeg har forstått det er det de norske importørene som ikke har fått den ut på ut på det norske markedet enda. Dermed er det jo høyst sannsynlig at de ikke har fått den fra HTC enda. Det er sikkert mulig å kjøpe den fra utlandet, men da er det nok en ting eller to man må tenke på først. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kom jo en bra test av Diamond 2 hos Amobil.no nå . Klarer ikke vente til den havner i hånda mi! Lenke til kommentar
smilys Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Har hatt denne telefonen siden rett etter påske og er super fornøyd. Stor forbedring fra den første Diamond. Nydelig skjerm, bedre batteri god respons. Skal komme i salg til onsdag 13. mai. Gled dere Endret 11. mai 2009 av smilys Lenke til kommentar
KimS Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har hatt denne telefonen siden rett etter påske og er super fornøyd. Stor forbedring fra den første Diamond. Nydelig skjerm, bedre batteri god respons. Skal komme i salg til onsdag 13. mai. Gled dere Får vel bare håpe den ikke blir flyttet nok en gang Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Håper at den kommer den 13. Nå har datoen blitt flyttet gang på gang. Blir jo mer og mer redd for at denne telefonen aldri kommer. Men leverandøren kan vel ikke være så treige? Men får bare vente Lenke til kommentar
elfstone Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kom inn til Brightpoint i dag og kommer til Telefast i morgen. (Hoveddistributører av HTC)Så burde være på plass i butikker allerede i morgen. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er nå i alle fall en gladnyhet! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sweet! . Gleder meg skikkelig nå! Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Da holder MPX.no på å pakke min Lenke til kommentar
KimS Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Da holder MPX.no på å pakke min Samme her, sweet! Lenke til kommentar
smilys Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Blir norsk versjon på meg etter jobb i dag Nordialog har fått den inn i dag. Endret 13. mai 2009 av smilys Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Noen butikker som har fått den der man kan velge kontantkort eller et annet Telenor abonnement? EDIT: Fant det nå Endret 13. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå