havard_m Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Du kan jo prøve hard reset for sikkertsskyld (holde inn begge volumknappene under oppstart av TD2 og deretter følge prosedyrene som kommer opp - OBS: du vil slette alt som er på telefonen din!) Men det høres mye mer som et hardware problem. Du har vel ikke utsatt telefonen for noe du ikke burde eller utsatt skjermen for mye trykk (som f.eks sette seg ned med trange bukser osv.)? Uansett så burde du ta kontakt med forhandler snarest takker, men... ingen respons om eg held inne begge volumknappane under oppstart, regner med den må ha seg en tur på service ja Endret 31. desember 2009 av havard_m Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg bruker "mitt sted", og da bruker den basestasjonen jeg er nærmest, så jeg har fått opp alle mulige lokale steder Hvordan aktiveres det? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Den er aktivert som standard. Jeg kjører HTC sin norske Windows Mobile 6.5 ROM. 3. Vær i kategorien StartskjermbildeKlokken i kategorien Startskjermbilde viser nå værinformasjon for gjeldende plassering. Direktelink til ROM: http://www.htc.com/no/SupportDownload.aspx...2&dl_id=731 Direktelink til PDF'en: http://member.america.htc.com/download/web...egian_NoCCD.pdf Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Takker og bukker Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hei. Jeg er ny innen WM og har et noen få spørsmål. Har lest igjennom hele tråden og lært mye og fått noen tips. Har et par WI-FI problemer. Jeg har lastet ned Advanced Configuration Tool og satt det slik at WIFI ikke skal slå seg av da det ikke er noe aktivitet på tlf. Men den slår seg allikvel av da den går dvale etter noen få minutter. Noen løsning på det? Også det at WI-FI virker veldig dårlig på telefonen. Sitter ca 10m fra senderen her i huset, og har fult utslag på pc'n og de som står ellers rundt omkring, mens på tlf er det enten 1 eller 2 signaler. Forsvinner jeg i første etasje så blir den helt borte. Noen tips? Ikonet helt fremst på tlf viser at det er fult signal hele tiden, men ser man på den trådløsekoblingen så viser den veldig dårlig. Endret 8. januar 2010 av Leffy Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har ikke det problemet med min TD2. Den har imponerende go dekning på WLAN Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Samme her, og imponerende kjapp påkobling. Kjappere enn pc'ne mine faktisk. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hmm. Det holder med at jeg står 3 meter unna senderen så detter signalene min drastisk. Sitter jeg helt opp til den har jeg fullt. Helt håpløst. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Anbefaler FW-oppdatering.. Apros: Hvilket program bruker jeg for å få tatt backup av mest mulig? Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Anbefaler FW-oppdatering.. Apros: Hvilket program bruker jeg for å få tatt backup av mest mulig? FW = Firmware? = ROM? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Anbefaler FW-oppdatering.. Apros: Hvilket program bruker jeg for å få tatt backup av mest mulig? FW = Firmware? = ROM? Tipper han mener Radio ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=547276 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Anbefaler FW-oppdatering.. Apros: Hvilket program bruker jeg for å få tatt backup av mest mulig? PIM Backup. Det skal dóg sies at både meg selv og en annen bruker ikke klarte å restore SMS. Jeg hadde 3000 SMS'er totalt da men... Endte med at jeg bare droppet å restore de Lenke til kommentar
Listenger Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Noen som har prøvd customs ROMs for D2? Prøvde å se litt hos xda men er så mange å velge mellom.. Begynner å bli ganske lei WM6.5 fra HTC, da den er sinnsyk treg og har hatt en del bugs med den... Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Hei. Jeg er ny innen WM og har et noen få spørsmål. Har lest igjennom hele tråden og lært mye og fått noen tips. Har et par WI-FI problemer. Jeg har lastet ned Advanced Configuration Tool og satt det slik at WIFI ikke skal slå seg av da det ikke er noe aktivitet på tlf. Men den slår seg allikvel av da den går dvale etter noen få minutter. Noen løsning på det? Også det at WI-FI virker veldig dårlig på telefonen. Sitter ca 10m fra senderen her i huset, og har fult utslag på pc'n og de som står ellers rundt omkring, mens på tlf er det enten 1 eller 2 signaler. Forsvinner jeg i første etasje så blir den helt borte. Noen tips? Ikonet helt fremst på tlf viser at det er fult signal hele tiden, men ser man på den trådløsekoblingen så viser den veldig dårlig. Hmm, begynte og tenke litt. Ettersom tlf fant andre trådløse nett til naboer og diverse, og jeg hadde sykt dårlig signal på min tlf i huset mitt så kan det lønne seg og skifte kanal på den trådløse routeren. Det hjalp meg. Endret 19. januar 2010 av Leffy Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen som har prøvd customs ROMs for D2? Prøvde å se litt hos xda men er så mange å velge mellom.. Begynner å bli ganske lei WM6.5 fra HTC, da den er sinnsyk treg og har hatt en del bugs med den... Jeg kan anbefale blant andre disse:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=526618 (engelsk) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=632886 (engelsk) http://htcpedia.com/official_norwagian_rom_update_for_touch_diamond2/soft/htc-topaz-rom.html?page=1 (norsk) Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noe tips om hvordan jeg får min Diamond 2 til å ringe på høytaleren og i hodetelefonene når jeg har de medfølgende øreproppene koblet på? Ringer bare i proppene og jeg har ikke funnet hvor jeg kan stille dette. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er nok den første og siste HTC telefonen jeg har. WIFI min er så sinnsykt dårlig at det er ikke mulig. Hadde en liten god periode etter jeg skifta kanal på routeren men så gikk det til helvette på tlf etter en stund allikevel. Har tre andre mobile enheter pluss tre pc'r som har topp kvalitet rundt omkring her i huset, men HTC'n har ikke halvsignalstyrke da jeg sitter 3 meter unna senderen en gang. Har resatt telefonen noen ganger, oppdatert ROM og har hatt den inne til service, men ikke noe hjelper. Er det her det beste HTC klarer så får det bare være. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Ang Wifi så har jeg Thomson SpeedTouch ST780(?) fra Telenor (såkalt Multimodem) og det står i kjelleren, mens Wifi fungerer bra på TD2 selv på loftet. Oppdaget nettopp en offisiell ROM jeg hadde gått glipp av, med Sense/Manilla. Den skal testes ut i dag. Edit: Den var akkurat like treg som den forrige ROM'en, kanskje ikke så rart siden det fremdeles er WM 6.5 og enda tyngre applikasjoner installert. Sense virker også tyngre enn TouchFlo 3D. Men, Twitter er nå integrert og Facebook-integrasjonen er enda bedre. Går fremover. Har forresten siktet meg ut HTC Desire som min neste telefon. Liker det jeg har sett av Android så langt! Endret 7. april 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vet om et bedre tastatur til WM? Bruker det orginale å synes det blir litt slitsomt i lengden når jeg skal ha en "å" og måtte "drege" a-knappen bortover Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg bruker HTC Telefontastatur (standard). Og ordlista skjønner 99/100 ganger hva jeg mener, selv om jeg skriver "a" og "o" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå