Gå til innhold

HTC Touch Diamond 2

Anbefalte innlegg

går det an og fjerne den store stygge klokka ? Hadde likt ei noe mindre klokke, ikke ei som tar halve skjermen..

Prøvd å flikke fingeren oppover i hovedskjermen? ;)

Bleh, virker som om jeg har sølt litt væske eller fått noe fukt under de 4 fysiske knappene under skjermen siden alle har blitt veldig trege og seige samtidig. Er det noe jeg kan gjøre egentlig?

Elektrospray kan fort fikse den biffen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet sikkert at du kan sjekke RAM-bruk ved å klikke i øvre høyre hjørne? Går den over 70% i ren standby, er det på tide med en soft-reset, hvertfall her i gården. Da detter den til ca 55% igjen, og er rask og fin :)

Ellers er jo målet til mange kokte ROM å øke hastigheten.

Lenke til kommentar

Oppdaterte fra WM 6.1 til WM 6.5 og sliter nå med å få slått på wlan på telefonen..

Når jeg gikk inn på innstillinger og kommunikasjon etter oppdateringen, så "lyste" wlan kappen slik den skulle, og telefonen markerte at jeg trykket på bryteren for å slå på wlan. Men etter å ha trykket der, så blir bare hele feltet grått (som om jeg skulle ha markert det) og så forblir det slik til jeg slår av og på telefonen eller tar en soft restart..

Noen som har vært borti det samme og som kanskje har en løsning?

Lenke til kommentar

Har fått min D2 nå med ferdig innstalert wm 6.5. Herregud hvor treg den er Sammenligner med min D1 og internett er spesielt mye tregere. Oppdatering av været tar 1 sek på D1 og 20 sek på D2. HW mobil side samt akam kommer opp i html tekst. Hva er det jeg gjør feil ?. Noen som kan hjelpe ??? Har ny iPod touch 3gen som jeg også går på nett med. Denne er i særklasse raskest. Er det slik wm 6.5 er vurdere jeg å bruke angeretten. Fremstår som tragisk.

Arne M

Lenke til kommentar
Har fått min D2 nå med ferdig innstalert wm 6.5. Herregud hvor treg den er Sammenligner med min D1 og internett er spesielt mye tregere. Oppdatering av været tar 1 sek på D1 og 20 sek på D2. HW mobil side samt akam kommer opp i html tekst. Hva er det jeg gjør feil ?. Noen som kan hjelpe ??? Har ny iPod touch 3gen som jeg også går på nett med. Denne er i særklasse raskest. Er det slik wm 6.5 er vurdere jeg å bruke angeretten. Fremstår som tragisk.

Arne M

Tiden du nevner, er det inkludert oppkoblingstid? Min D2 er raskere på å hukke seg på wlan enn pc'n min er. Å koble på HSDPA går og fort.

Skal prøve å oppdatere vær nå, fra scratch altså koble på wlan og få oppdateringen og time:

søke opp wlan>logge/koble på wlan>oppdatere vær 4 byer: 28 sek.

Når jeg allerede er koblet på wlan, oppdatere aksjer: ca 1 sek.

RAM i btuk under test: 74%

Endret av toth
Lenke til kommentar

Jeg er veldig skuffet over batteri kapasiteten på D2.. noen andre som føler det samme ? Jeg har skrudd av 3g og WIFI er skjelden på, og hvis aldri lenge. Ringer lite og bruker mobilen ikke så alt for mye egentlig. Må lade annenhver dag gjennomsnittligt, av og til hver dag...

Lenke til kommentar

Synes ikke batteriet er noe dårligere enn andre smarttelefoner/touchtelefoner.

Lader selv hver 24, 48 eller 72 andre timer, avhengig av bruk.

Du kan enkelt forlenge levetiden til batteriet ved å slå av UMTS (3G), Bluetooth og WiFi, samt skru ned lysstyrken på skjermen ett nivå eller to.

Dårlig dekning vil tappe batteriet mye (fordi det brukes en del strøm på å søke etter singaler).

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Faktisk, så får du bedre standby-batteritid med 3G på! ;)

(Avhengig selvfølgelig av signalstyrke, hvis du har dårlig signalstyrke og telefonen skifter mellom 3G og EDGE hele tiden så ville det beste for batteritiden å ha 3G av)

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...