Ariston Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Er det noen som vet om Netcom har den inne? Eller hva prisene blir? Får lov å kjøpe ny mobil, så lenge det ikke blir mer enn 200 kr i mnd. EDIT: Fant priser og alt det jeg trengte. Hvis noen andre trenger: https://secure.netcom.shop.moobi.com/index....61238/bid/10184 Ikke så vanskelig, bare å gå på netcom.no Endret 28. april 2009 av Ariston Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Til dere som har fått den allerede. Åssen er glasset på den? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Irriterer meg at Telenor.no verken har HTC Touch Diamond eller Touch Diamond Diamond 2 -.-.. Tenkte jo å kjøpe derifra. Endret 29. april 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har bestilt fra mpx.no. Håper de sender den ut i morgen! Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Føler meg ikke noe trygg på at den virkelig har kommet på lager hos MPX enda, så jeg tror jeg holder meg på gjerdet enda et par dager til det er bekreftet at den er inne på lager hos en nettbutikk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Står fortsatt at den er bekreftet 5\5 på MPX.no, men de har den jo fortsatt ikke inne. Så tror jeg venter litt med bestillingen jeg også. Endret 5. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 MPX har nå byttet dato til den 13/5 (ubekreftet). Lenke til kommentar
KimS Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 MPX har nå byttet dato til den 13/5 (ubekreftet). Det er nå i alle fall kjipt. Sitter å venter på at den skal dukke opp i butikkene nå... Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Venter også til den skal komme i butikkene, men her i Bodø, har verken Expert, Elkjop, Telehuset eller Spaceworld noen planer om å ta den inn med det første =/ Telehuset vil kun selge den til bedrifter, siden det er det Telenor gjør, foreløpig hvertfall :S Synes det er rart at MPX har satt datoen til 13. da importøren (Brightpoint) har bekreftet at dem sender telefonene ut den 7. Var å fikk dette bekreftet for 30min siden hos Telehuset. Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) MPX har endret igjen til "Bekreftet 7/5" Får håpe det stemmer denne gangen da! Endret 6. mai 2009 av kristwa Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jepp! Vet at de to distributørene "TeleFast" og "Brightpoint" har henholdsvis bekreftet dato 8.- og 7. Mai. Men telefonen vil nok ikke være i butikkene før over helgen. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Får vel kjøpe den over helgen da =) Er jo russ nå, så den blir vel ikke brukt så mye de første ukene anyways ;p Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gleder meg skikkelig til den kommer ut! Håper Amobil kan legge ut en bra test også Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gleder meg skikkelig til den kommer ut! Håper Amobil kan legge ut en bra test også Har stor tro på denne telefonen. Vurderte å kjøpe fra expansys, siden man får den kjapt og sparer ca.3-400,- men så har man dårlige garantimuligheter og ikke norsk rom. Men hva vil prisen i butikk ligge på? Telehuset skal ha 5490,-. Syntes det var i høyeste laget. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Gleder meg skikkelig til den kommer ut! Håper Amobil kan legge ut en bra test også Har stor tro på denne telefonen. Vurderte å kjøpe fra expansys, siden man får den kjapt og sparer ca.3-400,- men så har man dårlige garantimuligheter og ikke norsk rom. Men hva vil prisen i butikk ligge på? Telehuset skal ha 5490,-. Syntes det var i høyeste laget. 4899,- hos Expert. Edit: Skrivefeil! 4699,- hos Expert. Endret 7. mai 2009 av ferrek Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Gleder meg skikkelig til den kommer ut! Håper Amobil kan legge ut en bra test også Har stor tro på denne telefonen. Vurderte å kjøpe fra expansys, siden man får den kjapt og sparer ca.3-400,- men så har man dårlige garantimuligheter og ikke norsk rom. Men hva vil prisen i butikk ligge på? Telehuset skal ha 5490,-. Syntes det var i høyeste laget. 4899,- hos Expert. Jaja, tenker den skal litt ned i pris, men skal man ha den tidlig, så koster det Håper bare de første nettbutikkene får telefonen i dag Edit: Ser alle nettbutikkene har endret datoene sine fra 7. mai til 8. og 13. mai. Endret 7. mai 2009 av Andey- Lenke til kommentar
KimS Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Snakket nettopp med MPX på telefon. Salgsavdelingen dere så at telefonen var på vei inn nå og det var snakk om timer eventuelt først i morgen at den kom til å være registrert på lager. Han lovet meg at hvis jeg la inn en bestilling så skulle den være til meg tidlig i neste uke. Så da her jeg bestilt telefonen, og jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Høres jo bra ut Er det noen som leverer pakke over natten? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, bedriftspakke ekspress over natten kan bestilles hos MPX, men husk å skriv "Ønsker lørdagslevering" under "melding til salgsavdelingen". Det koster ikke ekstra (eller, jo, men bare for MPX, ikke deg) - og hvis du ikke gjør det, så må du vente til mandag. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ja, bedriftspakke ekspress over natten kan bestilles hos MPX, men husk å skriv "Ønsker lørdagslevering" under "melding til salgsavdelingen". Det koster ikke ekstra (eller, jo, men bare for MPX, ikke deg) - og hvis du ikke gjør det, så må du vente til mandag. Men er det egentlig mulig å bestille bedriftspakke når man på ingen måte er en del av en bedrift? Edit: Det er jo godt gjort at MPX sier at alt er i orden til meg på telefon i går, og så flytter de forventet på lager til 15. mai i dag. Det er i alle fall nok til at jeg sletter min bestilling hos MPX. Endret 8. mai 2009 av KimS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå