Gå til innhold

HTC Touch Diamond 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter også til den skal komme i butikkene, men her i Bodø, har verken Expert, Elkjop, Telehuset eller Spaceworld noen planer om å ta den inn med det første =/ Telehuset vil kun selge den til bedrifter, siden det er det Telenor gjør, foreløpig hvertfall :S

Synes det er rart at MPX har satt datoen til 13. da importøren (Brightpoint) har bekreftet at dem sender telefonene ut den 7. Var å fikk dette bekreftet for 30min siden hos Telehuset.

Lenke til kommentar
Gleder meg skikkelig til den kommer ut! Håper Amobil kan legge ut en bra test også :D

Har stor tro på denne telefonen. Vurderte å kjøpe fra expansys, siden man får den kjapt og sparer ca.3-400,- men så har man dårlige garantimuligheter og ikke norsk rom.

Men hva vil prisen i butikk ligge på? Telehuset skal ha 5490,-. Syntes det var i høyeste laget.

Lenke til kommentar
Gleder meg skikkelig til den kommer ut! Håper Amobil kan legge ut en bra test også :D

Har stor tro på denne telefonen. Vurderte å kjøpe fra expansys, siden man får den kjapt og sparer ca.3-400,- men så har man dårlige garantimuligheter og ikke norsk rom.

Men hva vil prisen i butikk ligge på? Telehuset skal ha 5490,-. Syntes det var i høyeste laget.

 

4899,- hos Expert. :)

Edit: Skrivefeil! 4699,- hos Expert. ;)

Endret av ferrek
Lenke til kommentar
Gleder meg skikkelig til den kommer ut! Håper Amobil kan legge ut en bra test også :D

Har stor tro på denne telefonen. Vurderte å kjøpe fra expansys, siden man får den kjapt og sparer ca.3-400,- men så har man dårlige garantimuligheter og ikke norsk rom.

Men hva vil prisen i butikk ligge på? Telehuset skal ha 5490,-. Syntes det var i høyeste laget.

 

4899,- hos Expert. :)

Jaja, tenker den skal litt ned i pris, men skal man ha den tidlig, så koster det :p

 

Håper bare de første nettbutikkene får telefonen i dag :)

 

Edit: Ser alle nettbutikkene har endret datoene sine fra 7. mai til 8. og 13. mai.

Endret av Andey-
Lenke til kommentar

Snakket nettopp med MPX på telefon. Salgsavdelingen dere så at telefonen var på vei inn nå og det var snakk om timer eventuelt først i morgen at den kom til å være registrert på lager. Han lovet meg at hvis jeg la inn en bestilling så skulle den være til meg tidlig i neste uke.

 

Så da her jeg bestilt telefonen, og jeg gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Ja, bedriftspakke ekspress over natten kan bestilles hos MPX, men husk å skriv "Ønsker lørdagslevering" under "melding til salgsavdelingen". Det koster ikke ekstra (eller, jo, men bare for MPX, ikke deg) - og hvis du ikke gjør det, så må du vente til mandag.

Lenke til kommentar
Ja, bedriftspakke ekspress over natten kan bestilles hos MPX, men husk å skriv "Ønsker lørdagslevering" under "melding til salgsavdelingen". Det koster ikke ekstra (eller, jo, men bare for MPX, ikke deg) - og hvis du ikke gjør det, så må du vente til mandag.

Men er det egentlig mulig å bestille bedriftspakke når man på ingen måte er en del av en bedrift?

 

Edit: Det er jo godt gjort at MPX sier at alt er i orden til meg på telefon i går, og så flytter de forventet på lager til 15. mai i dag. Det er i alle fall nok til at jeg sletter min bestilling hos MPX.

Endret av KimS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...