Gå til innhold

HTC Touch Diamond 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil anbefale folk å restarte mobilen etter oppdatering. Gikk ned fra rundt 75% memory og treg mobil til 55% etter restart, og langt raskere. Den føles faktisk litt raskere enn 6.1. Om det varer får vi nok se på :p

Hard eller Soft?

JA, PIMbackup-restore funket fint :)

Lenke til kommentar

Eneste jeg ikke likte var at lyden (med hodetelefoner) skrudde seg av når man låste telefonen. Fant likevel ut at dersom man setter mobilen i sleep i Nitrogen før man låser den forsvinner ikke lyden. Merkelig at det ble endret, for det var kun lyd i høyttalerne som ble skrudd av når man låste mobilen i 6.1.

Lenke til kommentar

Ehm.. jeg disablet Sense for å se den nye Today-skjermen. Den var jo akkurat som før!

Skulle den ikke være slik i 6.5:

TodaySlidingPanels.gif

wm65plugin_weather.jpg

Min er akkurat som før..

EDIT: Sorry, my bad! Jeg aktiverte ikke "windows standard", men heller "dato", "Windows live" og diverse annet.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Offisiell update ligger nå på htc.com, for de som har ventet :)

Jeg har en issue etter update: Under lydinstillinger kan jeg ikke lenger velge hvor lenge LEDen skal blinke! Kan dere..? F.eks ved "ny sms", kunne jeg før sette "blink i" til 5 min, 10 min, 1 time osv. Nå er dette valget helt grått, ikke valgbart.

Lenke til kommentar

Ringte HTC nettopp. Muligheten for å velge lengde på blink er av en eller annen grunn disablet i 6.5. Var mulig det kom en fix.

Jeg spurte også om utsiktene for å få tf3d/sense 2.5 etterhvert(nå fikk vi 2.1), han mente det absolutt var muligheter for det.

Lenke til kommentar

Noen som opplever at hvis man trykker på den knappen øverst til høyre (der man ser hvilke programmer som kjører), og trykker på den samme igjen, så går klokka litt berserk. Eks: Klokka er 0:44. Trykker på knappen og lukker den, da skifter klokka til 23:42, deretter 0:43 og så 0:44. I rask rekkefølge. Merkelige saker.

Lenke til kommentar

Bleh, virker som om jeg har sølt litt væske eller fått noe fukt under de 4 fysiske knappene under skjermen siden alle har blitt veldig trege og seige samtidig. Er det noe jeg kan gjøre egentlig?

Hatt D2 siden mai og har stort sett bare hatt positive opplevelser, men det er spesielt en ting jeg er misfornøyd med. Jeg synes mobilen alt for lett får sår i metallrammen rundt mobilen. Nå har jeg hele 5 stygge sår som følge av små fall og andre bagateller. Bare jeg som er ekstremt uforsiktig med mobilen min eller opplever andre det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...