toth Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg lever enda i et svakt håp om at HTC vil gi oss en offisiell tf3d 2.5, men hvis ikke tror jeg en kokt en blir neste.. Vanskelig å ikke ha lyst på når man først har sett den. Lenke til kommentar
Sv3tt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Blir en del av gjengen om noen dager jeg og, fikk mail om at den ble sendt idag Håper jeg ikke blir skuffet.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har lett endel i forumet uten å finne ut av dette: Hvordan kan jeg legge til andre ting i båndet nederst på startsiden på telefonen? Jeg snakker om å legge til andre ting enn standardvalgene, som aksjekurser, vær osv. Er andre applikasjoner jeg bruker oftere jeg gjerne ville hatt der Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har lett endel i forumet uten å finne ut av dette: Hvordan kan jeg legge til andre ting i båndet nederst på startsiden på telefonen? Jeg snakker om å legge til andre ting enn standardvalgene, som aksjekurser, vær osv. Er andre applikasjoner jeg bruker oftere jeg gjerne ville hatt der Bortsett fra det du kan velge under "tilpass kategorier" i innstillinger har du ingen mulighet for dette uten uoffisielle triks. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Orker ikke lese hele tråden, så jeg spør. Beklager hvis nevt tidliggere i tråden. Har diamond 1. Er litt urolig for magneten til stylusen og oppbevaring nær bankkort. Er det magnettisk stylusholder på Diamond 2 ??? Har lyst å bytte til Diamond 2 når den eventuelt blir levert med mobil 6.5. Synes Leo blir litt i det største laget. Arne M Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nei, stylusholderen til Diamond 2 er ikke magnetisk. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nei, stylusholderen til Diamond 2 er ikke magnetisk. Mange takk. Da er ddet bare å vente på win mob 6.5 pre installert. Det skulle vel være gratis oppdatering. Er det noen av dere som har den som har fått noe "tilbud" ? Arne M Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Den er ikke klar på norsk enda, men har sett ROM's basert på HTC sin 6.5 på Nederlandsk, så er nok ikke så langt unna. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har snappet opp datoen 26 rundtom, bl.a. xda, så dagen idag er småspennende. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Da hadde det offisielle rommet blitt lekket ut i enkelte språk av tom_codon, blant annet i norsk http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=576620 Edit: Holder på å laste ned nå Endret 26. oktober 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hm... "All official"..? Rart den er ute uten å ligge på HTC's sider da? Jeg tviler ikke på Tom, han virker kredibel, men det er fortsatt rart.. Forøvrig er det vel bare å prøve, er den ikke offisiell får man vel ikke lastet ned uten Hard SPL? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Den er en .exe fil så du burde vel egentlig ikke trenge HSPL, hvis jeg ikke tar helt feil da. Jeg tipper at HTC legger ut oppdateringen i løpet av dagen hvis du ikke stoler på Tom Edit: Skriveleif Endret 26. oktober 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Forresten, er det bare kjøre exe-fila på maskinen, med mobilen koblet til via USB/activesync? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Ja, det skal vel gå helt greit det, akkurat som en offisiell oppdatering. Edit: Skriveleif Endret 26. oktober 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det slik at man mister alt av kontakter og slikt? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) @Frexxia Ja, du vil miste alt av data som er lagret på selve telefonen (kontakter, programmer osv.). Holder på å innstallere rom'et nå btw. Endret 26. oktober 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Da er vi igang her og. Satser på jeg ikke sitter igjen med en brick Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Oppdateringen fungerte fint her. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) For å være ærlig så var egentlig ikke oppdatering noe særlig bedre enn de man kan finne oss cooks, men den er iallefall på norsk noe jeg ikke tror noen andre WM 6.5 roms for HTC Touch Diamond2 har Endret 26. oktober 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 ser bra ut foreløpig! Holder på å gjenoprette backup av bilder/kontakter/meldinger osv, ser jeg har fått feilmld på hotmail, men det er vel fordi Win Live ikke er innstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå