osse-mon waits for alice Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Gidder ikke oppdatere til 6.5 før jeg får tf3d i samme slengen! Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Spørsmålet er jo om vi får en official TF3D-upgrade i det hele tatt, eller om vi må ty til kokte saker.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det MÅ jo komme! Blir utrolig skuffet om dette ikke skjer! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Spørsmålet er jo om vi får en official TF3D-upgrade i det hele tatt, eller om vi må ty til kokte saker.. Det er jo allerede bekreftet at vi får oppgradering. Spørsmålet er bare om når. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Spørsmålet er jo om vi får en official TF3D-upgrade i det hele tatt, eller om vi må ty til kokte saker.. Det er jo allerede bekreftet at vi får oppgradering. Spørsmålet er bare om når. Nei. Det er bekreftet WinMobile-oppdatering, ikke tf3d-oppdatering.. Ergo ser det ut som vi får ny WM, men med samme gamle tf3d oppå(om enn litt utvidet og dypere), istedet for noe Sense-aktig, eller Manila 2.5 som jeg personlig håper på: ^sånn^ ønsker jeg meg! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vi får tf3d oppdatering. Oppdatering til Touch Pro 2 er leaket nå (sannsynligvis samme som vi får). http://pocketnow.com/software-1/htc-touch-...ilable#comments Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Vi trenger vel egentlig ikke leaks, det er allerede noen land som har fått 6.5, tyskerne og nederlendere mener jeg på. Men de fikk ikke ny tf3d, bare samme, som stakk litt dypere, og med facebook-integration. Jeg snakket forøvrig med HTC i går, de kunne ikke gi noen form for dato, ikke uke ikke mnd for slippet. Han kunne heller ikke svare sikkert ang. evt. tf3d-update. EDIT: ang. PRO-leaken, skuffende å se at det ikke kommer snarveier på hovedskjermen, da er det tydeligvis ikke Manila/tf3d 2.5 vi snakker om.. Endret 13. oktober 2009 av toth Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvordan ser deres startside ut? Min er helt vanlig, men lurer på om det er mulig og ta bort\få vekk 'Kalender' og 'samtalelogg' på startsiden, siden jeg aldri bruker det. - Har også lest på en side jeg ikke husker navnet på (Var noe med XDA), der en hadde et helt annet utseende på sin Diamond 2. Noen som vet om det går ann og få lastet ned det? Og et spørsmål til; Går det ann og få fler spill til mobilen? Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvordan ser deres startside ut? Min er helt vanlig, men lurer på om det er mulig og ta bort\få vekk 'Kalender' og 'samtalelogg' på startsiden, siden jeg aldri bruker det. - Har også lest på en side jeg ikke husker navnet på (Var noe med XDA), der en hadde et helt annet utseende på sin Diamond 2. Noen som vet om det går ann og få lastet ned det? Og et spørsmål til; Går det ann og få fler spill til mobilen? Ja, ja og ja til alt. Og du husker rett, XDA-developers kan hjelpe deg med alt dette Diamond2 går der inne under navnet "Topaz", du vil finne nye windows-versjoner, andre TouchFlo-versjoner, andre diverse skins og operative systemer, spill, themes, i det hele tatt.. OBS: Å få basic egenskaper til å endre seg, dvs installere en ny ROM(for å fjerne avtaler, legge til vær og slikt), krever litt forskjellig, så sett deg inn i ting som HardSPL og slikt før du setter i gang. Begynn her: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=478 Eller det kan hende SPB Mobile Shell er tingen for deg: Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Oppdatering til Pro 2 og Snap er ute nå på http://www.htc.com/no/support.aspx Satser på at vi får vår snart Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Se der ja! Iflg HTC ventet de bare på den norske varianten, og nå er den tydeligvis på plass. Da regner jeg med vi kan se vår iløpet av dagen, eller i det minste uka. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har lyst til å oppgradere, og kanskje også se på Cooked ROMs. Hvilket backup/restore-program bruker dere, slik at dere mister minst mulig? Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har lyst til å oppgradere, og kanskje også se på Cooked ROMs. Hvilket backup/restore-program bruker dere, slik at dere mister minst mulig? PIMBackup, SPB-backup, sashimi, er en del å velge i. Men SPB er jo kjent for kvalitet. Når det gjelder teknisk er XDA-forums overlegent, bruk det aktivt! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=540688 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 PIMBackup ja, det har jeg brukt før. Det tok vel faktisk vare på det aller meste. Takker Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Vi får tf3d oppdatering. Her er engelske manualen for TD2 wm6.5, og desverre er ikke touchflo oppdatert utover litt sminke: http://member.america.htc.com/download/web...anual_WM6.5.pdf Innebygd MP3-trimmer og VoiceCommander er fine ting da. Men jeg lurer på hvorfor i all verden ikke WM har en "søk"-funksjon? Som søker gjennom alle filer/meldinger/div. Selv symbian har jo dette.. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Men jeg lurer på hvorfor i all verden ikke WM har en "søk"-funksjon? Som søker gjennom alle filer/meldinger/div. Selv symbian har jo dette.. Min har det. 6.5 (23016) , Manila 2.5 Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Men jeg lurer på hvorfor i all verden ikke WM har en "søk"-funksjon? Som søker gjennom alle filer/meldinger/div. Selv symbian har jo dette.. Min har det. 6.5 (23016) , Manila 2.5 Men da snakker vi kokte saker, jeg snakker om stock.. Hvilken bruker du, er den 100% stabil? Endret 17. oktober 2009 av toth Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har søkefunksjon på min WM 6.1, den ligger sammen med de vanlige programmene. Heter enkelt og greit "Søk". Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Haha! Hjertelig Teddy, jeg hadde bare lett rundt i menyer og utforsker :!: Lenke til kommentar
fredes Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Min har det. 6.5 (23016) , Manila 2.5 Men da snakker vi kokte saker, jeg snakker om stock.. Hvilken bruker du, er den 100% stabil? Bruker NRG fra 23. september. Den fungerer helt fint. Det eneste småirriterende er at WIFI slår seg på innimellom. Ganske sjelden dog. Har måttet gå tilbake til denne versjonen fordi nyere v. sliter med å restore sms i PIMbackup. Mulig det finnes en fiks løsning, men jeg har ikke orket å sette meg inn i det. Marketplace fungerer utmerket med en liten registertweak. Endret 18. oktober 2009 av fredes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå