osse-mon waits for alice Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 "Fordelen" med WM-mobiler: Du er aldri alene om å ikke få til noe som i utgangspunktet burde være støttet :/ Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 "Fordelen" med WM-mobiler: Du er aldri alene om å ikke få til noe som i utgangspunktet burde være støttet :/ Det stemmer jo for alle operativsystemer. Fordelen med WM/android/symbian er da at man kan gjøre noe med det Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Joda.. Synes bare det er utrolig dårlig av HTC å ikke inkludere flere steder i listen sin! Den har ENORME mangler! Edit: Hvordan kan man fjerne skrivebeskyttelsen på filer på TD2? Kan man gjøre det uten å måtte installere ENDA mer programvare? Endret 15. september 2009 av Osse-Mon Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det noen andre som irriterer seg over MMS, at man går først på meldinger i touchflo, trykker på vedleggsikonet, blir ført inn i WinMo-sms, og deretter må trykket på vedleggsikonet igjen? Er det ikke mulig å få en mms-viewer i TouchFlo 3D? Lenke til kommentar
oleros Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er det noen andre som irriterer seg over MMS, at man går først på meldinger i touchflo, trykker på vedleggsikonet, blir ført inn i WinMo-sms, og deretter må trykket på vedleggsikonet igjen?Er det ikke mulig å få en mms-viewer i TouchFlo 3D? Det er såklart mulig men har tydeligvis ikke blitt prioritert, jeg bruker mms så lite at jeg ikke bryr meg men for de som er ivrige er det jo tungvint. Kan jo hende de fikser dette i 6.5 update 6. oktober. De har hvertfall bekreftet at fixen for kontakter som ikke vises vil inkluderes i denne oppdateringen, ikke før. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 De har hvertfall bekreftet at fixen for kontakter som ikke vises vil inkluderes i denne oppdateringen, ikke før. Har du dette direkte fra HTC? Isåfall er det en velsignelse jeg og mange har ventet på! Lenke til kommentar
oleros Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 De har hvertfall bekreftet at fixen for kontakter som ikke vises vil inkluderes i denne oppdateringen, ikke før. Har du dette direkte fra HTC? Isåfall er det en velsignelse jeg og mange har ventet på! HTC? Nei dette er bare min personlige oppfatning. Neida, bekreftet av HTC's R&D.. Ikke en dag for tidlig!! Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg søkte rundt på HTC.com, men fant ikke artikkel som bekrefter det. Ikke at jeg ikke stoler på deg, men vil gjerne lese selv. Link? Lenke til kommentar
oleros Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg søkte rundt på HTC.com, men fant ikke artikkel som bekrefter det. Ikke at jeg ikke stoler på deg, men vil gjerne lese selv. Link? Du må nok bare stole på meg, eller stole på HTC er vel rettere sagt. Jeg ringte support, han spurte en utvikler som sa at fixen kommer i denne versjonen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Ah. Jeg antar vi får Manila/touchflo 2.6 og da? At den blir lik denne: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=524224 Hvor folka på xda får tak på grunnlaget/filene for arbeidet sitt før 2.6 i hele tatt er lansert lurer jeg litt på.. Annet spm, det er stadig snakk om "radio" på xda og andre steder. Noen som vet hva det er? Altså ikke rds-radioen, men har noe med nettverk å gjøre etter hva jeg forstår. Edit, nvm: For the Newbies here:The radio ROM is responsible for Wifi, phone signal, GPS. Changing the radio ROM can improve your phone (or make it worse) regarding Wifi sensitivity, phone signal availability, GPS satellite receiving and GPS lag. Unfortunately there is no confirmed measurement available yet to tell you which radio ROM is the best for you. It depends on the OS ROM you use, the region you are living and your personal needs. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=547276 Endret 17. september 2009 av toth Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen som vet om program for å kunne styre mobilen fra pc'en (via usb)? Tenker da på type "remote"-program, hvor man også får mobilens skjermbilde opp på pcen? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Remote Touch, ligger på XDA. Endret 18. september 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Mitas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Får ikke til å pare tlf med pc via Bluetooth. Trenger å sende bilder til pc på jobb foreksempel, gikk som smurt med SE 800K Og den kommer ikke alltid opp med sms i standby selv om jeg har lastet hotfix, dette alene kan vere grunn for å kutte ut tlf, må ha umiddelbar varsling på jobb. Hjelp mottaes med takk. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ang. SMS har jeg lagt ut løsning tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har klart å få til internett-deling med 3G? Fungerer fint på telefonen, men når jeg kobler den til maskina får jeg "No internet connection". Når jeg ser på detaljene til tilkoblingen på maskina virker det som om telefonen deler en (Ikke-eksisterende) WiFi-tilkobling, og ikke 3G. Lenke til kommentar
Mitas Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nå har jeg hatt Diamond 2 en stund, og jeg må si at jeg er sånn passe fornøyd bare. Den har masse funskjoner og en flott skjerm, men den har en del bugs som irriterer meg fryktelig: Ikke lyd ved ny sms hvis telefon er i standby (HTCs egen fix hjalp ikke) Se her for fix Joda, mulig svaret ligger her, noe i mot å forklare litt mer inngående for en med litt mindre peiling enn deg? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Installer programmet Advanced Config Tool I det programmet finner du frem til "power management options" og endrer verdien på Battery resume frm suspend timeout til 10 seconds. Du kan selvsagt sette alt tilbake til Default om det oppstår noen problemer. har fungert bra for meg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har vi en dato på ny TouchFlo3d? og kommer det oppdateringer til sånn som været o.l. da også? Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 TouchFlo3D 2.6 blir vel gjerne bundlet med Win 6.5-oppdateringen tenker jeg, som er ventet tidlig/medio oktober. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noen som har snappet opp noe news om 6.5? Forøvrig så jeg i annet fora at det ser ut som TouchFlo ikke blir oppdatert i samme slengen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå