Frexxia Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Først må vi vel vente på at HTC slipper en ny rom med 6.5, noe som sikkert ikke er med det første. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Bruker Tom (xda-developers.com) sin nyeste rom uten TouchFlo 3 2.5, og den er helt nydelig. Raskere enn original HTC-rom med 6.1 Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Jeg lurer på et par ting. Når jeg finner et trådløst nettverk og velger å koble til det, da er det slik at det velger automatisk det fremfor 3G, EDGE osv? Dette være seg å oppdatere "været", aksjekursene, surfe på nettet osv. Tenker på regningen som kommer og sånt, blir jo ganske høy med for mye datatrafikk. Hvordan blir det med nye Windows Mobile 6.5 i forhold til TouchFlo 3D? Jeg likte spesielt "tastelåsen" til den 6.5. Endret 9. august 2009 av Fabris Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det er ikke noe mappe som heter \programfiler\skins jeg har programfiler, men ikke skins inne på den mappen.. (...) \Programfiler\FingerKeyb\skins (...) Denne kan ligge på hovedminnet eller lagringskortet, det kommer an på hvor du installerte FingerKeyboard i utgangspunktet. Har lyst til å laste ned BlackGrey keyboardet, men finner ikke de gamle filene så jeg kan ta backup av dem. De ligger ikke inne på Programfiler. Og hvor finner jeg hovedminnet og lagringskortet? Har ikke satt in noe SD kort i mobilen i mobilen viss det har noe å si. Lenke til kommentar
MatF Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Noen som vet om sider med themes til touch diamond 2 som de kan anbefale? Endret 12. august 2009 av MatF Lenke til kommentar
b00n Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Heisann.. Jeg lurer på en ting. Når jeg reiser på jobb offshore må vi legge igjen mobilene på land. Selv om jeg skrur den helt av så er den alltid tom for batteri når jeg starte opp igjen etter 2 uker. Har ikke noe alarmer eller events osv på i det hele tatt. Og nå sist gang så hadde jeg 99% fult batteri før jeg skrudde av. Noen ideer ? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ja selvfølgelig, men hvorfor i ..... tømmer batteriet seg når det ikke er på ? Aldri opplevd dette på mine tideligere mobiler. Lenke til kommentar
sinkMe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ja selvfølgelig, men hvorfor i ..... tømmer batteriet seg når det ikke er på ? Aldri opplevd dette på mine tideligere mobiler. Har D2 jeg også. Har ikke opplevd tomt batteri når jeg kommer på land etter en 14 dagers offshore periode Lenke til kommentar
b00n Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 rart :S Syns den bruker mye batteri ellers og, synker 50% på en dag... og det med 3g avskrudd Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 noen som vet? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1144164 Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Svarte deg men fungerer fortsatt ikke https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1144164 Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Melder meg på i tråden, min D2 er på vei i posten Spurte i WM-tråden, men spør her og; er det overhodet mulig å gjøre tlfen venstrehendt, dvs scrollbars og slikt på venstre side? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Melder meg på i tråden, min D2 er på vei i posten Spurte i WM-tråden, men spør her og; er det overhodet mulig å gjøre tlfen venstrehendt, dvs scrollbars og slikt på venstre side? er ikke vits det. jeg er venstrehendt og har ingen problemer med å bruke D2 til faren min. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 OK? Er det fordi alt kan scrolles med en finger midt på skjermen da? Problemet jeg så for meg er om jeg skal scrolle på høyresida med venstre tommel, dekker jeg jo hele skjermen og ser ikke hva jeg scroller til. Nytt spm ang. pushsider, pushmail, vær osv: Kan jeg sette den opp til push når jeg er hjemme og på jobb, altså i WLAN, men ikke når jeg er ute, altså ikke bruke 3g/edge? Enklere sagt, pushtjenester automatisk på kun i wlan, og av utenfor wlan? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Man bare trykker inn hvor du enn vil på skjermen og drar nedover for å scrolle. Ingen Scrollbars som det f.eks. er på s60 menyene Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Noen som vet? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1144662 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hei godtfolk. Har hatt min Diamant (1) i snart et år og vurderer å skifte telefon. Det jeg egentlig lurer på er om det er noe vits å skifte fra diamant 1 til 2. Hardwaremessig er de ganske like. Lik prosessor(?), litt mer ram og litt høyere oppløsning. Er oppgraderingen verdt det, eller bør jeg vente til neste Htc slipp? Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hei godtfolk. Har hatt min Diamant (1) i snart et år og vurderer å skifte telefon. Det jeg egentlig lurer på er om det er noe vits å skifte fra diamant 1 til 2. Hardwaremessig er de ganske like. Lik prosessor(?), litt mer ram og litt høyere oppløsning. Er oppgraderingen verdt det, eller bør jeg vente til neste Htc slipp? Hvis du ser i amobil's test, nevner de det meste av oppgraderinger/fordeler. Eller gjør slik: http://www.google.no/search?client=opera&a...-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå