osse-mon waits for alice Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg har problemer med MMS. De kommer som sms, og jeg må dypt inn i meldingssystemet for å få sett bilder o.l. - Flere som har det slik? Løsning? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 I Touch Flo 3D får jeg bare en binders, samt emne som tekst. Må deretter trykke "alle meldinger" og bruke Windows Mobile sine menyer, for å se det som MMS. Om det finnes en løsning vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er det noen stoppeklokke på mobilen, i så fall hvor? Har noen evt en stoppeklokke-app som funker bra? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 JohnRichard skrev: I Touch Flo 3D får jeg bare en binders, samt emne som tekst. Må deretter trykke "alle meldinger" og bruke Windows Mobile sine menyer, for å se det som MMS. Om det finnes en løsning vet jeg ikke. Samme som jeg - Det er en fryktelig dårlig løsning... Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 dannybatov skrev: Er det noen stoppeklokke på mobilen, i så fall hvor? Har noen evt en stoppeklokke-app som funker bra? http://kaldma.se/programs/stopwatch/ Du kan finne mye rart på XDA-developers. Lenke til kommentar
pusenin Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Nå har jeg hatt Diamond 2 en stund, og jeg må si at jeg er sånn passe fornøyd bare. Den har masse funskjoner og en flott skjerm, men den har en del bugs som irriterer meg fryktelig: Ikke lyd ved ny sms hvis telefon er i standby (HTCs egen fix hjalp ikke) Ikke mulig å få stor bokstav automatisk etter punktum i sms (Jeg har krysset av og på for dette valget mange ganger uten at det hjelper) Når jeg bruker en applikasjon som kobler til nettet, e.g. Facebook, blir ikke datakoblingen slått av automatisk når jeg avslutter applikasjonen. Tastaturene tilgjenegelige for sms er ikke spesielt bra (NOKIA 5800 er mye bedre på dette) Ingen støtte for MAC (Men det gjelder vel alle windowsmobiler) + en del andre småting som er ganske irriterende, blir ofte mange unødvendige tastetrykk.. Dette er min første HTC, og blir nok antageligvis den siste. Endret 22. juli 2009 av pusenin Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 pusenin skrev: Nå har jeg hatt Diamond 2 en stund, og jeg må si at jeg er sånn passe fornøyd bare. Den har masse funskjoner og en flott skjerm, men den har en del bugs som irriterer meg fryktelig: Ikke lyd ved ny sms hvis telefon er i standby (HTCs egen fix hjalp ikke) Se her for fix Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ja, er faktisk sånn rimelig skuffa selv. Jeg synes opera på WM 6,1 fungerer noe bedre enn for s60, og skjermen er klar og fin, men det er alt. Lyden ved oppringninger er for lav og spiss, og jeg hører den ofte ikke i en aktiv hverdag. Tastaturet blir også i minste laget. Denne ryker for min del og jeg kommer til å hoppe tilbake til nokia. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Man kan laste ned custom tastatur (som også inneholder æøå), f.eks Finger Keyboard fra XDA-developers. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Noen som vet om Windows Mobile 6.5 er ute? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er ikke det.. Lenke til kommentar
pusenin Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 JohnRichard skrev: pusenin skrev: Nå har jeg hatt Diamond 2 en stund, og jeg må si at jeg er sånn passe fornøyd bare. Den har masse funskjoner og en flott skjerm, men den har en del bugs som irriterer meg fryktelig: Ikke lyd ved ny sms hvis telefon er i standby (HTCs egen fix hjalp ikke) Se her for fix Jeg så den, men har Mac og da blir det fort veldig komplisert... Glemte å nevne irritasjonen ved mangel på inngang for vanlig hodetelefoner, spesielt siden de som følger med er enorme og ubrukelige for oss med litt mindre ører..... Lenke til kommentar
Wecs Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hei. Har nettopp fått med en Diamond II, dette er min aller første WM. Jeg har sittet med en iphone i snaue to år, og viste det kom til å bli litt forandringer. Men, dette er jo vanskelig. I tillegg sitter jeg med mac, noe som sikkert ikke gjør det lettere. Prob 1. - Kjøpte meg "missing sync", noe som skulle gjøre det lettere, men jeg får bare beskjed om at jeg må installere det på mobilen og. Noen som vet åssen jeg gjør det? Som jeg har forstått, skulle det dukke opp automatisk? Har det noe med at jeg ikke har tillatt kommunikasjon mellom mac & mobil? Prob 2. Alle snakker om å legge inn programmer, som Finger Keyboard. Åssen gjør jeg det? Må jeg bruke selve nettleseren på mobilen til dette? Er det ellers noen små nyttig tips, til en førstegangs bruker av WM? Vet dette sikkert er enkle svar, men dette er noe helt nytt for meg. På forhånd, takk Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Programmene laster du ned til maskinen din og overfører med medfølgende USB-kabel. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tja, tips kan være å gå i innstillinger og endre funksjonen til "X"-knappen. Som default er den satt til å legge ned programmer og la de kjøre i bakgrunnen, men greiest å sette dette til avslutt program som på en pc - slipper du at mobilen spiser minne og blir drittreig. Lenke til kommentar
MatF Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 To kjappe spørsmål: 1: Når jeg får en melding så verken vibererer den eller gir lyd fra seg, det gjorde den i starten hva er galt? 2: Er det muligheter for og legge inn en annen nettleser eller endre på den som er der nå (Opera) så du kan ha flere en maks to faner oppe om gangen? Lenke til kommentar
supermaas Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hei! Har et problem. Er det mulig å få et kompakt tastatur? Ønsker meg egentlig bare de tastene som er på en "vanlig telefon". Syntes det er enklest å skrive meldinger slikt når jeg er i farta. Er det mulig å få tak i et slikt tastatur? Et problem til. Hvordan får jeg hotmail-kontoen på telfonen? På forhånd takk for hjelpa! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Du kan velge vanlig telefontastatur i stedet for full qwerty i tastaturmenyen (pilen ved siden av tastaturknappen på midten nederst når du er i et område du kan skrive tekst). Dette har jo flere tilleggsknapper, så er mulig det ikke er dette du er på jakt etter. Ellers har jeg nettopp laget en ny, norsk layout på FingerKeyboard om noen er interesserte. Knappene er nesten 20% større i bredden da jeg droppet å ha egne knapper for ( ) æ ø og å. ÆØÅ er i stedet plassert som første "underknapp" (hold inne knappen-knapp) i samme område. Ved SHIFT blir disse store. Jeg fjernet også "change-layout" knappen da jeg personlig uansett kun bruker norsk layout. Den krever dog at du modifiserer backspace-bildet til å være 120px bredt i skinnet du velger, jeg har kun brydd med med å lage ny og større backspace-knapp i "BlackGrey" skinnet. Har ikke brukt det så mye selv enda, mulig det er noen bugs / mangler. Har ikke gjort så mye i landskaps-layouten, her er det endel duplikatknapper som kan endres. Om du bytter til andre språk vil backspace knappen være for stor og du må gå tilbake til den gamle. Husk å ta backup av de gamle filene om du får lyst til å teste mitt skin. FingerKeyB_Norsk_Layout.zipHenter informasjon... Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Som pusenin sa: Dette er min første HTC, og blir antageligvis den siste. Jeg bruker den ikke så mye, men noe av det jeg ikke likte var skjermen! Trodde alle touch-skjermer var like. Men denne har jo noe helt annet. Plastikk utpå skjermen gjør at jeg nesten alltid trykker feil. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det er fordi skjermen er resistiv og ikke kapasitiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå