Trikker'n Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Virker som om at den ikke kommer før i mitten av mai... Eller er det noen som har fått den inn? Vil ha den fortest mulig!! Amentio ETA: 18.05.2009 Komplett.no Ubekreftet dato 292 stk. 2009-05-07 Elprice.no Forventet til lager 24.4.2009 ( venter spent på om de utsetter datoen de og..) Mpx.no Bekreftet 05-05-2009 Endret 20. april 2009 av Trikker'n Lenke til kommentar
smilys Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har kjøpt en Diamond2 fra England. Dette er den best WM telefonen jeg har hat (har hatt mange) :!: Gled dere Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er den kjappere en Diamond? Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 PocketNow har en fin gjennomgang med noen videoer her: http://pocketnow.com/index.php?a=portal_de...ews&id=1134 Virker som en knallgod mobil. Men liker ikke så godt at datoene ble dyttet tilbake nå . Lenke til kommentar
KimS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ser ikke ut som vi får tak i den via norske butikker denne uken... Litt synd, men får vel bare vente Lenke til kommentar
smilys Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er den kjappere en Diamond? Det er stor forskjell på Diamond 1 og 2. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 elprice.no har bare endra datoen med et par dager, fra 20. til 24. http://www.elprice.no/tele/mobil-htc/htc-t...2-htctouchdiam2 Lenke til kommentar
KimS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 elprice.no har bare endra datoen med et par dager, fra 20. til 24.http://www.elprice.no/tele/mobil-htc/htc-t...2-htctouchdiam2 Det er noen dager siden de gjorde det, men jeg skal ikke klage hvis jeg kan få den til helga Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er den kjappere en Diamond? Det er stor forskjell på Diamond 1 og 2. Mer ram, men større oppløsning på skjermen, som kan gjøre den litt trægere selv om jeg går ut i fra at scrolling i menyene blir lite nødvendig, men såpass høy oppløsning.. Hadde nok kjøpte denne eller Touch pro 2 vist de hadde oppgradert CPUen.. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har kjøpt en Diamond2 fra England. Dette er den best WM telefonen jeg har hat (har hatt mange) :!: Gled dere Hvordan er lydkvaliteten på høyttalerne? vet ikke helt hva jeg kan forvente av en smarttelefon, som er beregnet til jobb, men uansett. Går det an å bruke den som Mp3 spiller og å se på filmer på den hvis jeg installerer DivX mobile på den, eller er det ikke anbefalt? Lenke til kommentar
nonexclusive Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er det noen spesielt som er annerledes på norsk og UK rom (OS)? Er det for eksempel forskjell på hvordan du henter frem "æ, ø, å"? Er det slik at norsk rom har menyer på norsk? Min gamle telefon har ødelagt skjerm, så jeg vurderer sterkt om jeg skal bestille fra england jeg også. Men da må jeg selv sagt kunne skrive norsk på den Lenke til kommentar
smilys Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Er det noen spesielt som er annerledes på norsk og UK rom (OS)? Er det for eksempel forskjell på hvordan du henter frem "æ, ø, å"? Er det slik at norsk rom har menyer på norsk? Min gamle telefon har ødelagt skjerm, så jeg vurderer sterkt om jeg skal bestille fra england jeg også. Men da må jeg selv sagt kunne skrive norsk på den Ingen problemer med nrsk. Det følger med tastatur som er ganske lit det på Iphone, dvs hvis du holder a lenge nede kommer å opp osv. Her kan du laste ned tastatur som fungerer glimrende, med norsk og er gratis. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=501122 Endret 23. april 2009 av smilys Lenke til kommentar
nonexclusive Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fantastisk! da er min bestilt fra expansys. Leveres enten lørdag eller mandag. Eneste jeg angrer på nå er at jeg ikke gjorde det før Takk smilys Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Faen nå har Elprice skiftet dato, 8. mai. Noen som veit hvordan det er med garanti og slikt hvis du bestiller den fra England/USA? Må den sendes bort ditt, eller? Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fikk min i går å er meget fornøyd Grensesnittet er blit veldig bra. Opplever ikke noe hakking når jeg bruker det Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Noen som vet om det blir mulig og få Diamond 2 med Telenor sitt kontantkort? Endret 26. april 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Huff begynner og bli litt engstelig nå. Har fulgt med på MPX og komplett sine sider, tiden Diamond II skal komme til Norge blir bare pushet og pushet fremover i tid. Bare den kommer før slutten av Mai. Eller starten av Juni. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Den er jo bekreftet til MPX 05/05: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=104627 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Oja. Takk for at du sa i fra . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå