tflovik Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Innlegget over ditt refererte til en som har problemer med minne kortet sitt, ikke SIM kort. Man kan ikke formatere et SIM kort, hvis det ikke fungerer så er det ikke mye å gjøre. Da må man bestille nytt fra leverandøren av abonnemanget. Lenke til kommentar
Mitas Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jepp, da bestillte jeg tlf og får den midt i neste uke. Skal på ferie neste helg så jeg kommer sikkert til å trenge gode kjappe råd før det. En ting jeg er opptatt av er om jeg skal velge å bruke telefonen til navigasjon og installere Tom tom eller om jeg bør velge seperat GPS som jo ikke koster noe mer omtrent. Ønsker gode råd. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Innlegget over ditt refererte til en som har problemer med minne kortet sitt, ikke SIM kort.Man kan ikke formatere et SIM kort, hvis det ikke fungerer så er det ikke mye å gjøre. Da må man bestille nytt fra leverandøren av abonnemanget. Jaha, OK, men liksom. Det må da finnes en annen måte enn å få nytt mobilnummer? Det er jo bare stress. EDIT: Man kan altså få nytt simkort uten å få nytt nummer, bra. Men hvor får jeg tak i det? Kan man få nytt i en Elkjøp-butikk, eller bare på netcom.no? Endret 26. juni 2009 av Ariston Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) EDIT: Man kan altså få nytt simkort uten å få nytt nummer, bra.Men hvor får jeg tak i det? Kan man få nytt i en Elkjøp-butikk, eller bare på netcom.no? Du ringer bare til netcom for å få et nytt sim-kort. Les det korte som står her. Nummeret til kundeservice er 05050 - men prøv helst sim-kortet i en annen tlf. for å bekrefte at det er noe galt med det. Det er jo mulig du har satt det inn feil vei. Siden med "den klipte kanten" blir værende i det nedre venstre hjørnet. Prøv gjerne å bruke noen andres sim i mobilen også. Så vil du jo vite at det er kortet ditt mobilen ikke tar. Endret 26. juni 2009 av Lansky Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Da var en stk htc touch diamond 2 i hus. Noen som kan geleide meg gjennom å få satt opp hotmailkonto? Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 EDIT: Man kan altså få nytt simkort uten å få nytt nummer, bra.Men hvor får jeg tak i det? Kan man få nytt i en Elkjøp-butikk, eller bare på netcom.no? Du ringer bare til netcom for å få et nytt sim-kort. Les det korte som står her. Nummeret til kundeservice er 05050 - men prøv helst sim-kortet i en annen tlf. for å bekrefte at det er noe galt med det. Det er jo mulig du har satt det inn feil vei. Siden med "den klipte kanten" blir værende i det nedre venstre hjørnet. Prøv gjerne å bruke noen andres sim i mobilen også. Så vil du jo vite at det er kortet ditt mobilen ikke tar. Skal vi se.. Det funket i min gamle SE W810i, og mamma sin Samsung SGH-D900i (på tide å få ny, kanskje? xD). Men når jeg satte det i min HTC TD2 igjen, så funka det ikke. Det skjer når jeg skriver inn pinkoden det kommer slik "Xpin", elns oppe i hjørnet. Mamma skal ringe til Netcom i morgen, for de har nok sannsynligvis stengt nå. Men er det noe annet å gjøre enn å ringe og få nytt, eller er det eneste sjanse? Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Går det an å slette noen av de forhåndsinstallerte programmene, og evt hvis - hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Har noen flere spørsmål også: FW oppdateringer - legger htc det ut på sine sider som såkalte ROM's, for WU på selve mobilen finner jo ingenting? Hvis man kobler til wlan - bruker nettleser, mail konto etc automtisk wlan da, som iphone gjør? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Så var Topaz i hus! Flashet til l3v5y Topaz WM6.5 [21819/21820] (26060901) WWE. Litt buggy, men det går som smurt. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Mamma ringte til Moobi, som Netcom sendte oss videre til. Men de hadde jo stengt. Er det noe annet å gjøre? EDIT: Jeg prøvde med mamma sitt kort inni mobilen, og det funka helt fint. Hennes kort så litt gamlere ut enn mitt, og den gull-ruten satt lengre ned under "den klipte kanten". Mitt ligger i midten, mens hennes i bunnen. Skjønner? Har det noe å si? Men på Mandag skal vi uansett til byen for å sjekke om de på Ekjøp kan hjelpe oss. Men det viktigste er jo at nå har jeg funnet ut at det er noe gale med kortet mitt og ikke mobilen. Eller? Endret 28. juni 2009 av Ariston Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvordan opplever dere talekvaliteten? Hos meg kan det "skurre" litt på lyden når jeg taler med folk. Generelt er det litt "sus" når jeg hører på musikk eller lyder. Slik som når man trykker på "legg på knappen" for å komme til startsiden. Da "suser" det i noen sekunder etter den lille lyden man hører. Setter jeg den på lydløs, så er dette borte - så det er lyden det dreier seg om. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 jeg opplever også skurring på samtaler - er litt skuffa merker jeg. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvordan opplever dere talekvaliteten? Hos meg kan det "skurre" litt på lyden når jeg taler med folk. Generelt er det litt "sus" når jeg hører på musikk eller lyder. Slik som når man trykker på "legg på knappen" for å komme til startsiden. Da "suser" det i noen sekunder etter den lille lyden man hører. Setter jeg den på lydløs, så er dette borte - så det er lyden det dreier seg om. Slik er det på min iPod Touch også. Når drar fingern over for å starte den, kommer det skurring etterpå, liksom. (nei, ikke noe på mobil å gjøre ^^) Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 jeg opplever også skurring på samtaler - er litt skuffa merker jeg. ja, deler din skuffelse på talekvaliteten. Men det er ihvertfall "godt" å vite at det ikke bare er min mob som har problemet. Men får jo håpe det finnes muligheter for å minske/fjerne problemet. er synd at det er noe så basisk som mobilen skal svikte på. Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg derimot,er fornøyd med talekvaliteten på min mobil. Finnes ikke skurring her. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg kjøpte den på fredag, skal prøve å få levert den tilbake til butikken mandag. nesten 5K og går faen ikke å gjennomføre en skikkelig samtale. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg har ikke merket noe til skurring. Hvis det er slik at det ikke er mulig å snakke engang vil jeg heller tro at det er et problem med mobilen din. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg er fornøyd med mobilen, men jeg irriterer meg masse over at det er en del avsendere som ikke dukker opp med navn under sms. Jeg har personen i kontaktlisten, men det står bare nummer og ikke navn på avsender. På andre avsendere står navnet. Noen fler som har problem med det samme? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hvordan slår man av 3G? Sluker jo strøm som nissen. EDIT ADD: Var litt for kjapt ute - skulle søkt i tråden FØRST. Endret 28. juni 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
oleros Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kjøpte dette kortet:http://www.netonnet.no/index.asp?iid=153318 og det har fungert fint i ca to uker men plutselig har min D2 mistet kontakt med det. Dersom jeg restarter telefonen finner den kortet i filbehandlilng både i telefonen og gjennom pc men så bare detter hele kortet ut etter noen sekunder. Har prøvd soft reset uten effekt. HTCs kundesupport var til ingen hjelp og påstod at de aldri hadde hørt om problemet før. Tviler på det er noe galt med kortet da jeg ikke har rørt det siden jeg satte det i opprinnelig.. Vil helst ikke sende inn tlf til reparasjon da jeg er redd dette kan ta lang tid.. Noen som har opplevd dette og eventuelt vet hva det skyldes? Prøv å formater kortet, husk at du mister det som er lagret på kortet da. Hadde et lignende problem en gang på en Nokia og etter å ha formatert kortet så funket det helt perfekt. Ermm..hvordan formaterer jeg et minnekort? Jeg har ikke kortleser på pc'n og dersom jeg høyreklikker på kortet når telefonen er tilkoblet får jeg ikke opp 'formater' i dialogboksen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå