DexterMorgan Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Så vidt jeg husker sa man at man fikk gratis oppgradering til Windows MObile 6.5, hvis du kjøpte denne mobilen... HVordan funker dette? Og når kommer Windows Moblie 6.5 ut? EDIT: Jeg har et par spørsmål til... Vil dette batteriet fungere på min HTC TD 2? Synes batteriet på mobilen min varer veldig kort, og vurderer derfor å bestille dette... Hvor lenge varer deres batterier? Kan jeg ha ødelagt batterilevetiden på mobilen min fordi jeg ikke ladet mobilen fult med en gang jeg fikk den? Og, til slutt, finnes det noen god, GRATIS alarm app? Brukte G Alarm før, men nå må man visst betale for det... Endret 17. juni 2009 av Chikamaharry Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har brukt touch response en stund og en ting irriterer meg med den: når man ringer eller holder telefonen opp mot øret kobler varslinger inn, når man har touch response aktivert resulterer det i at telefonen vibrerer konstant..veldig irriterende. Jeg vet ikke hvorfor varslinger koples inn da man holder røret mot øret og har heller ikke funnet en måte og skru funksjonen av på - har du det samme problemet? Nei, har ikke hatt noe problemer med det, men vet enkelte har hatt problemer med at telefonen ikke har stoppet å vibrere i enkelte situasjoner osv. Edit: Vet ikke hvilken versjon du bruker, men under "Advanced" kan du huke av "Disabled during phone call". Advanced hvor? Ser ingen settings som styrer varslinger.. Hos meg ligger TouchResponse under instillinger/system. I Touch response menyen er det fire faner; "Vibrate", "Advanced", "Device" og "About". Under "Advanced" finner du det. Om det for din del ikke finnes, anbefaler jeg deg å ta i bruk den siste versjonen. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Så vidt jeg husker sa man at man fikk gratis oppgradering til Windows MObile 6.5, hvis du kjøpte denne mobilen... HVordan funker dette? Og når kommer Windows Moblie 6.5 ut? EDIT: Jeg har et par spørsmål til... Vil dette batteriet fungere på min HTC TD 2? Synes batteriet på mobilen min varer veldig kort, og vurderer derfor å bestille dette... Hvor lenge varer deres batterier? Kan jeg ha ødelagt batterilevetiden på mobilen min fordi jeg ikke ladet mobilen fult med en gang jeg fikk den? Det batteriet vil ikke passe i D2. Er ikke noe sterkere batteri ute på markedet, så langt. Eneste blir i så fall en ekstern battery-pack, men blir jo ikke det samme. Og nei, batteriet fungere fint selv om du ikke ladet det fullt første gang. Finnes mange diskusjoner om det, men kladdlading eller lang lading har null og si. Mitt varer alt fra en dag til et par dager. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Er det noen som har en type "liste" eller en link over kjekke programmer til HTC Touch Diamond 2? Endret 18. juni 2009 av Fabris Lenke til kommentar
oleros Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Advanced hvor? Ser ingen settings som styrer varslinger.. Hos meg ligger TouchResponse under instillinger/system. I Touch response menyen er det fire faner; "Vibrate", "Advanced", "Device" og "About". Under "Advanced" finner du det. Om det for din del ikke finnes, anbefaler jeg deg å ta i bruk den siste versjonen. Okei, fant det, den var jo av som default. Trodde du mente disable varslinger under samtale jeg noe som hade vært nyttig siden øret mitt kommer borti øvre statuslinje hele tiden under samtaler så varslinger popper opp konstant. Har du en løsning for dette og? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har Diamond 2 den plastbiten foran linsa (sitter på bakdekslet)på kameraet, som Diamond har? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ingen plastbit her... Jeg har Telenor djuice zero. Er det noen som tør anslå sånn cirka hvor mye det koster å oppdatere aksje og vær pr. gang og laste ned e-post? Lenke til kommentar
Snabelkran Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Noen som vet når/hvordan man kan oppdatere til 6.5? Lenke til kommentar
united24 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 de som har diamond2. kan dere oppsumere det som er bra og dårlig med telefonen? Lenke til kommentar
Snabelkran Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det vet jeg. Men når kan jeg oppdatere min diamond2, og hvordan gjør jeg det hvis det allerede er mulig? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hva er egentlig forskjellen mellom 6.1 og 6.5? Endret 18. juni 2009 av Fabris Lenke til kommentar
angelish Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg er litt noob på når det gjelder å bruke mobil på nette. Kan jeg bruke denne telefonen på det trådløse nettverket hjemme og da ikke betale noen ting for å surfe på nettet??? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg er litt noob på når det gjelder å bruke mobil på nette. Kan jeg bruke denne telefonen på det trådløse nettverket hjemme og da ikke betale noen ting for å surfe på nettet??? Ja Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 6.5 kommer til høsten, og forskjellene mellom 6.5 og 6.1 ligger vel for det meste godt gjemt, men er jo en del utseendemessige forandringer. Er jo også et par programmer som er nye, som f.eks. Internet explorer 6, Skymarket(nye app.butikken), MyPhone og Outlook live bl.a. Er jo bare å flashe rom'en når den kommer Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 6.5 kommer til høsten, og forskjellene mellom 6.5 og 6.1 ligger vel for det meste godt gjemt, men er jo en del utseendemessige forandringer. Er jo også et par programmer som er nye, som f.eks. Internet explorer 6, Skymarket(nye app.butikken), MyPhone og Outlook live bl.a.Er jo bare å flashe rom'en når den kommer Noen anelse om hvordan det blir ang TF3D og WM 6.5?Kan man kjøre det samtidig eller må jeg med min TD2 si farvel til TF3D om jeg vil ha WM 6.5? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 6.5 kommer til høsten, og forskjellene mellom 6.5 og 6.1 ligger vel for det meste godt gjemt, men er jo en del utseendemessige forandringer. Er jo også et par programmer som er nye, som f.eks. Internet explorer 6, Skymarket(nye app.butikken), MyPhone og Outlook live bl.a.Er jo bare å flashe rom'en når den kommer Noen anelse om hvordan det blir ang TF3D og WM 6.5?Kan man kjøre det samtidig eller må jeg med min TD2 si farvel til TF3D om jeg vil ha WM 6.5? Det er jo allerede flere roms som kjører tf3d over 6.5 tf3d er jo bare et "program", så det skal nok fint kjøre. Og regner med at htc vil ha tf3d som et "skall" på alle fremtidige wm oppdateringer på sine telefoner... Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Er det noen som har sett denne tlf i noen sjappe i Oslo? Kjekt å få tatt litt på den, før det evt blir noe kjøp... Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Bestilte DT2 klokka 0500 idag, på slutten av ei nattvakt. Fikk beskjed om at den var sendt nå i ettermiddag? Var ifra MPX, som har ganske ok tilbud denne helgen Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Noen som har hatt problem med å motta MMS? Jeg har OneCall, og hver gang jeg mottar MMS, så kommer det opp en link og et passord jeg kan bruke for å hente ned bilde. Veldig irriterende, siden kode og nummer ikke funker når man skal ha ned bilde. Har kun mottatt MMS fra tele2-brukere, så vet ikke om det samme skjer med andre leverandører osv. Noen fler som har samme problem? Har brukt operatørkonfiguratoren som finnes på smartmobil.no Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Er det noen som har sett denne tlf i noen sjappe i Oslo? Kjekt å få tatt litt på den, før det evt blir noe kjøp... Fant en på Elkjøp, Storo. Tlf virket ganske kjapp og ålreit. Jeg ble ikke frelst, men godt muig at jeg bytter ut min gamle diamond med denne...må sjekke ut touch Pro 2 først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå