vcx Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ringte elkjøp nå. De fortalte at den ikke kom på lageret(i sverige) den 9. Juni og blir da sendt samme dag. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 HVilken versjon av Tomtom har du brukt? Jeg har kjøpt Tomtom 7 men får beskjed om at den ikke støtter Diamond2 når jeg installerer den. 7.910 er vel den som funker best. Du må dog gjennom en liten operasjon for å få TomTom Home til å funke. Først må du laste ned en modda tthome.jar som gjør at den aksepterer at din Diamond2 er godkjent, så må du laste ned kartet, som vil faile med installasjonen. Da kan du ta kartfilen som ligger i ditt TTHome-directory, unzippe den manuelt (sammen med autentikasjonsfilen) og kopiere det over til DIamond2en din. Da funker alt bra Øystein Kan du hjelpe meg med hvor jeg finner jar filen? PM meg? Her er oppskriften jeg brukte: http://forum.xda-developers.com/showpost.p...p;postcount=552 Mvh Øystein Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som bruker Invisible Shield til mobilen og har noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar
Chrispa Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Sliter med at når jeg skriver så starter ikke tekst med stor forbokstav når jeg sender melding gjennom HTC sine menyer (altså ikke i den gamle Windows Mobile SMS-dialogen). Det kommer heller ikke stor bokstav etter punktum. Bruker Fullt QWERTY tastatur, og kan ikke helt se noen innstillinger som kan ordne opp i dette. Andre som har funnet ut av det? Jeg har samme problem...Å huke av "innstillinger -> personlig -> inndata -> alternativer -> bruk stor bokstav etter punktum" hjelper ikke... Er det noen som har løsningen på dette problemet? Er det noen som har noen anbefalinger av "must-have" programmer eller annet snadder? Fint hvis nen har noen inspill her! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 G-Alarm, G-Watch, Opera Mini, Total Commander, AppToDate, CorePlayer/TCPMP eller tilsvarende, PIM backup. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Sliter med at når jeg skriver så starter ikke tekst med stor forbokstav når jeg sender melding gjennom HTC sine menyer (altså ikke i den gamle Windows Mobile SMS-dialogen). Det kommer heller ikke stor bokstav etter punktum. Bruker Fullt QWERTY tastatur, og kan ikke helt se noen innstillinger som kan ordne opp i dette. Andre som har funnet ut av det? Jeg har samme problem...Å huke av "innstillinger -> personlig -> inndata -> alternativer -> bruk stor bokstav etter punktum" hjelper ikke... Er det noen som har løsningen på dette problemet? Innstillinger --> Mer --> "Personlig" --> Inndata --> Alternativer Se at det er huket av på "Bruk stor bokstav etter punktum". Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 NÅ har jeg hentet min, ligger til lading... Alltid like kjedlig og vente på lading Er det ikke bare å starte den opp med en gang? Det var det jeg gjorde... Lenke til kommentar
fredes Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som bruker Invisible Shield til mobilen og har noen erfaringer å dele? Dritt. Fremsiden blir seende veldig skitten ut , og bare om du er heldig\flink\nøye vil du unngå små partikler på undersiden. Jeg har i tillegg oppdaget flere små riper. Dette få dager etter at jeg monterte det. Jeg klarte til og med å lage en permanent ripe ved å skrape litt med en negl. Man skulle nesten tro at fordelen var at det ikke gjør noe om dette laget blir ripete og stygt. Det beskytter hvertfall dårligere enn selve skjermen. Kanskje er det likevel verd det om du er redd for å gjøre permanent skade. Forvent dog ikke at den skal se særlig bra ut med beskyttelsen på. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som bruker Invisible Shield til mobilen og har noen erfaringer å dele? Dritt. Fremsiden blir seende veldig skitten ut , og bare om du er heldig\flink\nøye vil du unngå små partikler på undersiden. Jeg har i tillegg oppdaget flere små riper. Dette få dager etter at jeg monterte det. Jeg klarte til og med å lage en permanent ripe ved å skrape litt med en negl. Man skulle nesten tro at fordelen var at det ikke gjør noe om dette laget blir ripete og stygt. Det beskytter hvertfall dårligere enn selve skjermen. Kanskje er det likevel verd det om du er redd for å gjøre permanent skade. Forvent dog ikke at den skal se særlig bra ut med beskyttelsen på. Var det jeg fryktet, hehe. Men hvordan er den sammenlignet med den skjermbeskytteren som følger med telefonen? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Da var mobilen henta på posten i dag. Så langt veldig fornøyd. Noen som har lyst å dele noen smarte innstillinger, programmer eller triks, annet enn det som allerede er nevnt i tråden? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Var det jeg fryktet, hehe. Men hvordan er den sammenlignet med den skjermbeskytteren som følger med telefonen? Har ikke prøvd den medfølgende på, men den virker stivere og litt hardere. IS er vel laget av et slags memory-materiale som skal holde på formen, og er derfor ganske mykt. Endret 29. mai 2009 av fredes Lenke til kommentar
Snitches Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Sliter med at når jeg skriver så starter ikke tekst med stor forbokstav når jeg sender melding gjennom HTC sine menyer (altså ikke i den gamle Windows Mobile SMS-dialogen). Det kommer heller ikke stor bokstav etter punktum. Bruker Fullt QWERTY tastatur, og kan ikke helt se noen innstillinger som kan ordne opp i dette. Andre som har funnet ut av det? Jeg har samme problem...Å huke av "innstillinger -> personlig -> inndata -> alternativer -> bruk stor bokstav etter punktum" hjelper ikke... Er det noen som har løsningen på dette problemet? Innstillinger --> Mer --> "Personlig" --> Inndata --> Alternativer Se at det er huket av på "Bruk stor bokstav etter punktum". Det er allerede prøvd, som nevnt Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Sliter med at når jeg skriver så starter ikke tekst med stor forbokstav når jeg sender melding gjennom HTC sine menyer (altså ikke i den gamle Windows Mobile SMS-dialogen). Det kommer heller ikke stor bokstav etter punktum. Bruker Fullt QWERTY tastatur, og kan ikke helt se noen innstillinger som kan ordne opp i dette. Andre som har funnet ut av det? Jeg har samme problem...Å huke av "innstillinger -> personlig -> inndata -> alternativer -> bruk stor bokstav etter punktum" hjelper ikke... Er det noen som har løsningen på dette problemet? Innstillinger --> Mer --> "Personlig" --> Inndata --> Alternativer Se at det er huket av på "Bruk stor bokstav etter punktum". Det er allerede prøvd, som nevnt Prøvd å ta en hard reset? Endret 30. mai 2009 av Andey- Lenke til kommentar
Chrispa Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Sliter med at når jeg skriver så starter ikke tekst med stor forbokstav når jeg sender melding gjennom HTC sine menyer (altså ikke i den gamle Windows Mobile SMS-dialogen). Det kommer heller ikke stor bokstav etter punktum. Bruker Fullt QWERTY tastatur, og kan ikke helt se noen innstillinger som kan ordne opp i dette. Andre som har funnet ut av det? Jeg har samme problem...Å huke av "innstillinger -> personlig -> inndata -> alternativer -> bruk stor bokstav etter punktum" hjelper ikke... Er det noen som har løsningen på dette problemet? Innstillinger --> Mer --> "Personlig" --> Inndata --> Alternativer Se at det er huket av på "Bruk stor bokstav etter punktum". Det er allerede prøvd, som nevnt Når du er inne på menyen så er boksen alerede huket av, prøv da og sett den blank før du så huker av på nytt. Det funka for meg! Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan er telefonen for å høre musikk på? Er det dårlig, grei eller bra lydkvalitet? Hvordan er det med riper i skjermen? Blir det fort riper når man har den i lomma? Vil det da være nødvendig med en sånn beskytter på noen måte? Og har noen hatt noen problemer med den, av ulike slag? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan er telefonen for å høre musikk på? Er det dårlig, grei eller bra lydkvalitet?Hvordan er det med riper i skjermen? Blir det fort riper når man har den i lomma? Vil det da være nødvendig med en sånn beskytter på noen måte? Og har noen hatt noen problemer med den, av ulike slag? Mobilen funker mer enn godt nok til å høre på musikk på. Dog er ikke øreproppene som følger med noe å juble over. Skal vel ikke veldig mye til for å få riper, men legger man på skjermbeskytteren som følger med er jo den saken ute av verden, så ikke noe "problem" slik jeg ser det. Det jeg har å sette fingeren på av ekstriørmessige ting, er at bakdekselet/batteridekselet blir veldig fort ripete, får fingermerker osv. Men igjen, det finnes et matt, gummiaktig bakdeksel som et alternativ. Uansett; skjønnheten finnes virkelig inne i telefonen Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet om en ekstern gps-antenne til D2? Og finnes det en data-teller til WM 6.1? Kan ikke finne noen av delene, eller finner én data-teller fra Spb, men utenom den Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Fanden, er enda ubekreftet når den kommer på lager. Har selv kjøpt gjennom Elkjøp på tilbudskampanje for 4k. Virkelig irriterende. Fikk melding idag at den var ubekreftet, på tross av at det står at de har sendt den til meg den 1.06. Dette var bittert. Men ser at ingen andre synes å ha den på lager heller. Fanden, håper ikke jeg må vente i måneder nå. Oppdatering: Jeg ringte og den var forventet på lager den 11.juni. En ting er jo å vente, men det irriterende var at det stod den var sendt til meg den første. Så jeg satt jo og ventet på den. Ei temmelig blåst og laber dame jeg snakket med over tlf, men hun bekreftet at den ikke var sendt. Bare synd hun ikke kunne forandre status på elkjøp-siden min, slik at jeg kan følge med om den faktisk blir sendt. Trøsten min er jo at invisibleshield og minnekort nok vil komme frem til meg innen jeg får tlfen. Begge disse er bestilt fra utlandet. Endret 4. juni 2009 av Lansky Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) slettet Endret 4. juni 2009 av Lansky Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Fanden, er enda ubekreftet når den kommer på lager. Har selv kjøpt gjennom Elkjøp på tilbudskampanje for 4k. Virkelig irriterende. Fikk melding idag at den var ubekreftet, på tross av at det står at de har sendt den til meg den 1.06. Dette var bittert. Men ser at ingen andre synes å ha den på lager heller. Fanden, håper ikke jeg må vente i måneder nå. Oppdatering: Jeg ringte og den var forventet på lager den 11.juni. En ting er jo å vente, men det irriterende var at det stod den var sendt til meg den første. Så jeg satt jo og ventet på den. Ei temmelig blåst og laber dame jeg snakket med over tlf, men hun bekreftet at den ikke var sendt. Bare synd hun ikke kunne forandre status på elkjøp-siden min, slik at jeg kan følge med om den faktisk blir sendt. Trøsten min er jo at invisibleshield og minnekort nok vil komme frem til meg innen jeg får tlfen. Begge disse er bestilt fra utlandet. Jeg synes det er ganske merkelig at de fortsatt har den på forsiden med tilbud når de har så store leveringsproblemer. Jeg ble oppringt av elkjøp i dag, og det virket som de ikke hadde noen anelse om når de skulle bli sendt ut. En ting vet jeg ihvertfall, det er første og siste gang jeg handler på nettbutikken til elkjøp. Endret 4. juni 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå