ØysteinT Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) For meg var det Kingston-kort (8gb) som ikke satt skikkelig, mens SanDisk funket greit. Satt inn Kingston-kortet, og den så kortet, flyttet litt på telefonen, og kortet var ikke tilgjengelig. Satte kortet inn og ut 4-5 ganger. Samme hver gang. SanDisk-kortet har sittet som støpt siden jeg satt det inn. Øystein Endret 27. mai 2009 av ØysteinT Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ser ut som du bare har vært uheldig. Har et 8gb Kingston og sitter som støpt, men kan jo godt hende at en spesiell serie av kingston sine 8gb minnekort er rammet av å være litt for tynne. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 satser på det at det ordner seg, jeg bestilte sandisk, mye bra erfaring med de. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Mitt 8GB Kingston fungerer fint det og. http://yaha.no/y.asp?pd=259066&og=33&a...=128&ug=175 175 + 35kr i frakt som brevpost. Endret 27. mai 2009 av fredes Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Mitt 8GB Kingston fungerer fint det og. http://yaha.no/y.asp?pd=259066&og=33&a...=128&ug=175 175 + 35kr i frakt som brevpost. Samme som jeg har. Aldri opplevd makan til rask levering med brevpost Noen som har hatt det problemet at når man går til "Vær" og får beskjeden om man vil oppdatere, så når man trykker "Ja" hopper den over til "Foto/Video" og ingen oppdatering blir foretatt? Endret 27. mai 2009 av Andey- Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har endelig fått den, og er egentlig strålende fornøyd. Men jeg har et spørsmål; Får dere alarmen til å funke? Seriøst, jeg har slått på alle tre, bedt dem om å ringe hver dag - men de responderer ikke i hele tatt. Selv om alle er aktive, så står det "alarm av" i hovedvinduet. Når jeg klikker meg inn på dem, står de aktive på Mandag-Fredag, og PÅ, men uten at noe skjer. Noen fler som har opplevd dette, og kanskje funnet ut av det? Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Opplevde dette, og da var det fordi datoen var feil. Etter jeg endra den til riktig dato så har jeg ikke hatt problemer Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Får dere alarmen til å funke? Anbefaler G-Alarm; http://www.ageye.de/index.php?s=galarm/screens Det var tidligere gratis, men begynte nylig å koste 5 Euro. Uansett defintivt verdt det etter min mening, et genialt program som er MYE bedre enn den WM-alarmfunksjonen. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Får dere alarmen til å funke? Anbefaler G-Alarm; http://www.ageye.de/index.php?s=galarm/screens Det var tidligere gratis, men begynte nylig å koste 5 Euro. Uansett defintivt verdt det etter min mening, et genialt program som er MYE bedre enn den WM-alarmfunksjonen. Trodde dette var gratis, men uansett, fant tidligere versjon (tror jeg) gratis hos andre mobil-sider Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Nå har elkjøp endret lagerdatoen til 10. juni :/ edit: Noen som kan teste dette klippet for meg? Helst i Windows media player mobile, da jeg har hørt at det er kun denne som har hardware acceleration, men tar gjerne imot resultater fra coreplayer også. Får ikke mobilen min før midten av juni som sagt, men vil gjerne encode en del video før det. De første 10 sekundene av encoden ble ikke helt jevn, men prøv ihvertfall å se om dere får mye tapte frames (om dere i det hele tatt får spilt den av). Valgte ganske lav bitrate fordi jeg var usikker på hvor mye den kan håndtere. http://rapidshare.com/files/238247243/750.mp4.html Endret 28. mai 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Søren også. Håpet å få mobilen til neste uke Bestilte for 2 dager siden. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Fikk min av komplett.no på 2 dager(!). Veldig bra service jeg fikk. Viss de har mobilen på lager, kan man jo vurdere og kjøpe fra komplett.no Endret 28. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Fikk min av komplett.no på 2 dager(!). Veldig bra service jeg fikk. Viss de har mobilen på lager, kan man jo vurdere og kjøpe fra komplett.no Den var satt ned 500 kroner på elkjøp til 3995, det er et litt for godt tilbud til å gi slipp på for et par ukers ventetid edit: Ihvertfall for noen som ikke jobber og har begrenset med penger. Heldigvis har jeg ikke ventet fullt så lenge som Howen. Endret 28. mai 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
vcx Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 :realmad: HATER ELKJØP. Bestilte mobilen 16.05 og nå blir den ikke sendt før 10.06. Er jo utrolig teit å reklamere med helgetilbud når man får mobilen over en måned etterpå. Hjelper lite at den koster 3999 i mai når du ikke får den før lang uti juni da prisene har gått ned hos andre butikker. Virkrer bare som et skittent triks for å stjele kunder. ARGH. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 lol, jeg fikk mobilen min fra Elkjøp i går jeg. Selv om det sto at de ikke fikk den inn før 1. Juni da jeg bestilte den! : D Noen som har noen anbefaling av smart programvare å ha på mobilen? Er mest skuffet over alarmfunksjonen på mobilen. Jeg våkner jo ikke! Noen som har forslag? (Må være gratis!) Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) lol, jeg fikk mobilen min fra Elkjøp i går jeg. Selv om det sto at de ikke fikk den inn før 1. Juni da jeg bestilte den! : D Noen som har noen anbefaling av smart programvare å ha på mobilen? Er mest skuffet over alarmfunksjonen på mobilen. Jeg våkner jo ikke! Noen som har forslag? (Må være gratis!) Oi, interessant. Kanskje det er håp allikevel. Fikk du noen mail om at den ble sendt? Jeg har kun fått ordrebekreftelse, og det er ingen måte å logge seg inn på elkjøp. Endret 28. mai 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
vcx Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er i samme situasjon som deg, Frexxia. Laget meg bruker men er jo ingen måte å spore ordren på. Tror jeg tar en tlf til elkjøp imorgen og poster resultatet. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Betaler lett 500 kr mer for og få mobilen kjapt og enkelt, enn å vente på elkjøp luringene. Får min i dag(fredag) tenker jeg Glad jeg fikk bestilt fra komplett.no i tide de gikk tom i dag Endret 28. mai 2009 av b00n Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 lol, jeg fikk mobilen min fra Elkjøp i går jeg. Selv om det sto at de ikke fikk den inn før 1. Juni da jeg bestilte den! : D Noen som har noen anbefaling av smart programvare å ha på mobilen? Er mest skuffet over alarmfunksjonen på mobilen. Jeg våkner jo ikke! Noen som har forslag? (Må være gratis!) Oi, interessant. Kanskje det er håp allikevel. Fikk du noen mail om at den ble sendt? Jeg har kun fått ordrebekreftelse, og det er ingen måte å logge seg inn på elkjøp. Tror jeg ikke fikk mail om at den ble sendt. Plutselig fikk mamma melding på mobilen med hentekode, uten at jeg tenkte på at den kunne komme den dagen Lenke til kommentar
b00n Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 NÅ har jeg hentet min, ligger til lading... Alltid like kjedlig og vente på lading Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå