Gå til innhold

HTC Touch Diamond 2


Anbefalte innlegg

Andey-: Prøv å endre tastatur til "Tastatur". På det tastaturet har du ctrl.

 

Har lagt ut en oppdatert databasefil for været, som kan installeres på Diamond 2 >Her<

Har ikke Diamond 2 selv, så jeg trenger noen "frivillige" til å teste den ;)

Du finner .cab filen i slutten av posten, jeg linket til.

Denne .cab filen inneholder kun norske byer og steder (ca 800), og er sortert etter fylke (under Velg Land).

 

 

Sorry men fikk den ikke til å virke....TouchFlo'en startet bare på nytt...

 

Takk for at du testen den :thumbup:

Fant ut av feilen og den skal fungere nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andey-: Prøv å endre tastatur til "Tastatur". På det tastaturet har du ctrl.

 

Har lagt ut en oppdatert databasefil for været, som kan installeres på Diamond 2 >Her<

Har ikke Diamond 2 selv, så jeg trenger noen "frivillige" til å teste den ;)

Du finner .cab filen i slutten av posten, jeg linket til.

Denne .cab filen inneholder kun norske byer og steder (ca 800), og er sortert etter fylke (under Velg Land).

 

 

Sorry men fikk den ikke til å virke....TouchFlo'en startet bare på nytt...

 

Takk for at du testen den :thumbup:

Fant ut av feilen og den skal fungere nå :)

Nyelig!

Lager du en cab. med alle steder og land også?

Lenke til kommentar

Sliter med at når jeg skriver så starter ikke tekst med stor forbokstav når jeg sender melding gjennom HTC sine menyer (altså ikke i den gamle Windows Mobile SMS-dialogen). Det kommer heller ikke stor bokstav etter punktum. Bruker Fullt QWERTY tastatur, og kan ikke helt se noen innstillinger som kan ordne opp i dette. Andre som har funnet ut av det?

Lenke til kommentar
Hva skjer med at "alle" butikker som telenor, telekiosken, mpx.no plutselig har fått "ubekreftet dato 12.6.09"?

 

Da tenker jeg på Diamond 2 m\abonnement. (Jeg trenger kontantkort)

 

Sender ikke leverandøren flere mobiler nå?

Ser faktisk ikke helt problemet. Prisen u/abonnement er jo stort sett den samme, og så er det jo bare å stikke innom narvesen el.l. å kjøpe en telenor startpakke evnt.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye en Telenor Startpakke koster? Og det er da man får med SIM-kort?

Vi kjøpte en Sony Ericsson mobil, og denne startpakken. Kan huske at pakken ikke kostet mer enn 89.-

 

Noen som kan bekrefte dette? Eller om pakken er dyrere\billigere? :)

 

EDIT: Never mind. Tok å bestillte Diamond 2 u\abonnement fra komplett.no ettersom de hadde den på lager. Nå blir det bare og få tak i startpakke!

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mye en Telenor Startpakke koster? Og det er da man får med SIM-kort?

Vi kjøpte en Sony Ericsson mobil, og denne startpakken. Kan huske at pakken ikke kostet mer enn 89.-

 

Noen som kan bekrefte dette? Eller om pakken er dyrere\billigere? :)

 

EDIT: Never mind. Tok å bestillte Diamond 2 u\abonnement fra komplett.no ettersom de hadde den på lager. Nå blir det bare og få tak i startpakke!

 

For å få startpakke er det bare å ringe Telenor, eller gå inn på www.telenormobil.no

Bare en liten opplysning. Du får den 500,- billigere hos elkjop.no

Endret av eggs
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mye en Telenor Startpakke koster? Og det er da man får med SIM-kort?

Vi kjøpte en Sony Ericsson mobil, og denne startpakken. Kan huske at pakken ikke kostet mer enn 89.-

 

Noen som kan bekrefte dette? Eller om pakken er dyrere\billigere? :)

 

EDIT: Never mind. Tok å bestillte Diamond 2 u\abonnement fra komplett.no ettersom de hadde den på lager. Nå blir det bare og få tak i startpakke!

Startpakke fra Telenor koster 99,- da får du også 50,- inkl.

Evnt. kan du også bestille Nett & Kontant, da er det litt billigere priser.

 

Noen som vet hvor mye en Telenor Startpakke koster? Og det er da man får med SIM-kort?

Vi kjøpte en Sony Ericsson mobil, og denne startpakken. Kan huske at pakken ikke kostet mer enn 89.-

 

Noen som kan bekrefte dette? Eller om pakken er dyrere\billigere? :)

 

EDIT: Never mind. Tok å bestillte Diamond 2 u\abonnement fra komplett.no ettersom de hadde den på lager. Nå blir det bare og få tak i startpakke!

 

For å få startpakke er det bare å ringe Telenor, eller gå inn på www.telenormobil.no

Bare en liten opplysning. Du får den 500,- billigere hos elkjop.no

Sant nok, men da må man også vente til 1. juni + evnt. leveringstid :)

Endret av Andey-
Lenke til kommentar

Og det kan jeg ikke risikere. For jeg har konfirmasjon den 6. Juni, og Diamond 2 skal bli gave fra mamma og pappa. Og viss den da datoen fra Elkjøp hadde blitt utsatt, og viss leveringstiden hadde vært treig....

 

Så jeg kjøpte Diamond 2 fra Komplett.no da de hadde den på lager.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jeg bestilte min fra Elkjøp den 17. (helgetilbud), men den ble ikke innlevert på postterminalen i Oslo før den 20. mai. Pakken kom fram på mitt lokale postkontor den 23., så det tok totalt 6 dager. Hvis man ser bort fra kristi himmelfartsdag, så var leveringstiden 5 dager.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte min fra Elkjøp den 17. (helgetilbud), men den ble ikke innlevert på postterminalen i Oslo før den 20. mai. Pakken kom fram på mitt lokale postkontor den 23., så det tok totalt 6 dager. Hvis man ser bort fra kristi himmelfartsdag, så var leveringstiden 5 dager.

Hehe, ikke tro komplett.no er noe raskere. Bestilte onsdag forrige uke, og fikk den tirsdag denne uken, så ikke veldig imponerende. Så blir nok tollpost som skal levere neste gang.

Lenke til kommentar

Wii.. Fikk Diamond 2 fra komplett.no på 2 dager! Veldig bra service jeg fikk. :)

 

Ville lage en skikkelig unboxing video her, så jeg åpnet den forsiktig, og så gjennom alt veldig sakte :p.

 

Mobilen er nå til lading, og jeg er ganske fornøyd. Eneste jeg tenker på er jo hvorfor HTC har lagd en så kjedelig boks\pakning.

 

Pakningen rundt Diamond var jo mye tøffere. Nå var det bare et bilde av mobilen. Men dette er selvfølgelig ikke så viktig.

 

Gleder meg masse nå :D

Lenke til kommentar
Wii.. Fikk Diamond 2 fra komplett.no på 2 dager! Veldig bra service jeg fikk. :)

 

Ville lage en skikkelig unboxing video her, så jeg åpnet den forsiktig, og så gjennom alt veldig sakte :p.

 

Mobilen er nå til lading, og jeg er ganske fornøyd. Eneste jeg tenker på er jo hvorfor HTC har lagd en så kjedelig boks\pakning.

 

Pakningen rundt Diamond var jo mye tøffere. Nå var det bare et bilde av mobilen. Men dette er selvfølgelig ikke så viktig.

 

Gleder meg masse nå :D

Grattis, og velkommen i "gjengen" :thumbup:

 

Synes det er lite anbefalinger av software her, noe jeg hvertfall synes er litt synd siden da Touch Pro og forrige Diamond kom, så var det mye blest rundt software.

Er det noen som har noen anbefalinger av "must-have" programmer eller annet snadder? :D

Lenke til kommentar

Ikje mången timane siden eg heller bestilte meg Diamond 2 og 8gb microSDHC kort :) Håper på at den blir sendt i mårå å at eg får ann på fredag :p har gått før :)

 

Så venter i spenning :) Og ser fram te å få noen gode tips te programmer osv her seinare :)

Lenke til kommentar

En ting å være obs på med minnekort. Hvis det er for tynt, så kan du få problemer med at den ikke har skikkelig feste og telefonen ikke ser det når du driver og holder den.

 

Har et 8gb kort jeg ikke kan bruke siden det var for tynt, måtte kjøpe et ScanDisk-kort som er tykkere og som sitter fastere.

Lenke til kommentar
En ting å være obs på med minnekort. Hvis det er for tynt, så kan du få problemer med at den ikke har skikkelig feste og telefonen ikke ser det når du driver og holder den.

 

Har et 8gb kort jeg ikke kan bruke siden det var for tynt, måtte kjøpe et ScanDisk-kort som er tykkere og som sitter fastere.

Hvilket merke er minnekortet som er for tynt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...