hojohansen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hva syens dere om denne, syntes det var et fint bilde, en gammel båt ligger å koser seg i solen. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Båten er et flott motiv, og du har fanget et flott utsnitt. Fin dybde også, men det blir litt mye støy rundt båten. Syntes også fargene virker litt unaturlige. Skulle uansett gjerne vært der. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hva syens dere om denne, syntes det var et fint bilde, en gammel båt ligger å koser seg i solen. Var ikke akkurat "koser seg" jeg fikk som første inntrykk Mer litt trist, men det triste oppveies av det nydelige været og fargene generelt. Flott komposisjon synes jeg. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Grunnen til at jeg kaller det for soler seg er nettopp fargene osv. i denne gammle båten, det ser ut som at den ikke har tenkt å gi opp. Den bare ligger å slikker sol. Takker dere! Endret 16. februar 2009 av hojohansen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Ingen fler? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg må si meg enig med RubyRed at fargene virker unaturlig - det er et grønt (eller turkis) skjær over det hele. Det som er bra med bildet er selve komposisjonen. Du har gått lavt ned og tett opptil, noe som fungerer godt her. Tom Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Ok takker, litt turkis her ja, men jeg synes det passer godt, muligens litt for mye ja. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Litt for mye farger ja, utsnittet av båten synes jeg er bra. Men tror bildet hadde blitt ennå bedre om båten hadde vært alene på stranden. (Litt vanskelig å få flyttet alle de andre båtene da, for å få tatt bildet.) Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Syns båten var litt mørkt eksponert. Himmelen ble bra! Du skulle flyttet unna alle båtene i bakgrunnen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fin dybde også,No pun intended? Jeg synes også komposisjonen er grei, men at litt mer lys kunne gjort seg. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 No pun intended? Syntes himmelen ga bildet en fin dybde. Comprende! I am just a smartie pants I guess. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Fin dybde også,No pun intended? Jeg synes også komposisjonen er grei, men at litt mer lys kunne gjort seg. Jeg prøvde mere lys, men syntes ikke det gjorde seg noe bedre, men smaken er som baken. Det ble fort for lyst alt sammen. Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fin vinkel, annerledes enn den en normalt ser båter fra, som gir det hele et litt artistisk preg. Jeg syns dog at bildet har et noe blast preg. Kanskje kunne litt arbeid med kontrastene gjort bildet enda mer presist og slående? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg prøvde mere lys, men syntes ikke det gjorde seg noe bedre, men smaken er som baken. Det ble fort for lyst alt sammen. Det tror jeg på, det er nok bare båten som evt. kunne vært lysere. Men det vil kreve en maskeringsjobb som ikke jeg ville giddet i alle fall, da måtte det i så fall være liv om å gjøre. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg prøvde mere lys, men syntes ikke det gjorde seg noe bedre, men smaken er som baken. Det ble fort for lyst alt sammen. Det tror jeg på, det er nok bare båten som evt. kunne vært lysere. Men det vil kreve en maskeringsjobb som ikke jeg ville giddet i alle fall, da måtte det i så fall være liv om å gjøre. Jepp, jeg gidder ikke å ofre livet mitt for å få det bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå