shumshum Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har skaffet meg en Acer 5920g med Vista Home Premium. Knall PC... Men jeg er tvil om jeg skal installere Mozilla Firefox på den? Hørt veldig mye bra om MF men er det noen fordeler liksom? Eller kan jeg ha Internett Explorer? Internett Explorer henger seg opp litt iblant, men ikke at det gjør noe. Hva sier dere? Mozilla Firefox eller Internett Explorer? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvorfor ikke prøve Firefox i en uke for å se om du liker det? Personlig så anbefaler jeg Firefox. Lenke til kommentar
shumshum Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Hvorfor ikke prøve Firefox i en uke for å se om du liker det? Personlig så anbefaler jeg Firefox. Ja ok. Det er ikke noe problem med avinstallering heller? Tar det stor plass? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Avinnstalering er ikke noe problem og plassen trenger du ikke være redd for. Lenke til kommentar
shumshum Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Avinnstalering er ikke noe problem og plassen trenger du ikke være redd for. Ja ok! Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå