paltorg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei, siden jeg ikke klarte å finne informasjon noe annet sted på nettet og måtte ta en telefon til LG tenkte jeg å legge ut den beskjeden jeg fikk her. På min KC910 har GPS'en ikke fungert verken med treningkameraten, google maps eller amaze gps(som er et flott gratis navigeringsprog). Min telefon hadde S/W versjon: KC910_V10d. Nå har jeg oppdatert den til Kc910_V10j. Da funker GPS'en flott med alle programmer. Bare gå til: http://no.lgmobile.com/web/web.product.manualSoftwareRF.laf og last ned Phone software update og følg anvisningene. Da funker alt flott! Lykke til! Søkeord: GPS lg kc910 renoir google maps Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Takker for tips! Dette problemet har jeg også hatt en stund. Nå må jeg bare finne en maskin som kjører Windows.. Lenke til kommentar
acklay Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei, Hvordan funker GPS systemet på LG'en? er den bra? kan du skaffe andre maps til den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå