Gå til innhold

BK:Tauverk og farger..

Rubyred

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke noe mangler i det dynamiske omfanget i det bildet ihvertfall ... Synes det er litt for mange på forumet som sier ikke gjør ditt og ikke gjør datt, fordi det går utover det ene eller det andre. Uten at det er mulig å se det på bildet.

Synes du har løst oppgaven bra, kan ikke se hvordan du skulle løst det anderledes. Tenkte først at skyggen nede til høyre burde vekk, men da tror jeg den tomme røde flaten hadde blitt for dominerende.

Jeg er enig i at det er lite aktivitet om dagen. Mange som er flinke til å poste, men ikke så mange som er flinke til å kommentere (inkludert undertegnede). Får håpe det tar seg litt opp denne uka.

Tom

Lenke til kommentar

Dette så ganske sprekt ut, bortsett fra en sentral sak. Dvs. at jeg kunne klart meg uten de lange, harde skyggene. Men uten sola hadde vel ikke fargene vært såpass spreke heller. Hvorfor kan jeg ikke få både i pose og sekk, kan noen fortelle meg det? Vel, jeg kan forsøke neste gang jeg skal i butikken...

Lenke til kommentar

Forstår hva du mener.

Mye av interessen i bildet ligger nettopp i fargene som den lave solen skaper, men det drar desverre med seg andre problemer. Ikke lett. :hmm:

D700 takler store kontraster, så jeg legger ved et bilde hvor D_lightning er slått på.

Syntes personlig det ble kjedligere.

post-69678-1234884851_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...