Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjøpte roccat kone 26.November, i det siste har scrollen på musen ikke funket, alle andre knapper funker, inkludert når jeg trykker ned scrollen for å bla videre. Spørsmålene mine er: Hvordan skal jeg sende musen til dem ? Skal det være en skaderapport med ? Eventuelle saker slik som drivere o.l ? Mvh. Iskall Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei Har du fått et returnummer. Skriv gjerne hva som ikke fungerer, ta også kopi av kvittering eller utskrift fra ordrehistorien hos nettbutikken? Pakkes godt inn og sendes som vanlig pakke. Alt sendes ved, helst i orginalesken vist du har den.. Du skriver også på returnummeret på lappen som festes på pakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hvor finner jeg returnummeret ? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 "hvor finner jeg returnummeret ? " ---------------------------------------- Det får/fikk du fra Multicom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå