eUnaas Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har de siste måndene vært særdeles plaget av poppop og annet virus jævelskap. Det er slik at folk sitter å lager disse problemene? For å tjene penger? Eller for at de ikke har bedre å bruke tiden på? Nå for noen dager siden var jeg plaget av et virus som åpnet diverse poppop reklame konstant. Mye av dette var norsk reklame. Svært mye fra Telenor. Er Telenor klar over at de blir profilert på den måten? Slike ting setter jo Telenor i et særdeles dårlig lys. Telenor betaler vel også for "reklamen" på en eller annen måte? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ta en titt på Hvordan får dere all Spywaren og Virusene? Ja, folk sitter og lager disse problemene. Delvis fordi de synes det er morsomt, for å vise at de er "viktige" og for å tjene penger. Å få tak i lange lister med mailadresser er veldig verdifult for de som sender reklamme i form av spam. Tror ikke de som driver å lager virus har spesiell kontakt med telenor nei. De missbruker vel bare troverdigheten som telenor har bygget opp. Hvor vidt du virkelig kommer til telenor sin side når du klikker på pop-upen er jeg heller usikker på. Hvis du fortsatt har rester etter virus (eller misstenker at du har det) må du gjerne følge veiledningen linket øverst i signaturen min, og poste loggene i en egen tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå