EinarEriksen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Telefonen har Dolby-lyd og det meste av multimediafunksjoner. Les mer Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det er ingen tvil om at KM900 er en multimediamobil i toppsjiktet. Skjermen er tre tommer stor, og har en oppløsning på 800 x 480 piksler. Godt rustet for å se på film, med andre ord. Nåja, med et 1000mAh-batteri (oppført med 3,5 timer taletid), så er det ikke mye film man får sett uansett. Hjelper ikke med allverdens av teknologi hvis batteriet ikke holder følge. Og telefoner med store skjermer er virkelig det store på MWC i år. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ser faktisk lovende ut Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Fra artikkelen: "Telefonen har Dolby Mobile 2.0-lyd, som bør sikre god lydkvalitet. En innebygget FM-sender sørger for at du kan sende lyden til bilstereoen uten å trenge noen egne ledninger for dette. Støtte for Youtube er også på plass. En vanlig 3,5 millimeters minijack sørger for at du kan bruke vanlige hodesett uten at det kreves noen overgang. Minnekapasiteten på 7,5 GB sørger for at du kan ha en hel del musikk og video lagret på telefonen." Burde kanskje gjøre noe med setningsoppbyggingen? Ellers lovende telefon! Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hehe, typisk, kjøpte KC910 akkurat da denne ble annonsert første gang. Men-men, kommer alltid en ny modell. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Blir nok heller en Omnia HD på meg Lenke til kommentar
nufsefjord Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Denne Lg Arena har denne støtte på divx? Jeg kunne ikke finne noe info om dette noen plass. Jeg har ku990 den gjør det og det er helt konge. Håper noen vet svaret på dette. Mvh Nufsefjord Endret 19. februar 2009 av nufsefjord Lenke til kommentar
Nuffen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Denne Lg Arena har denne støtte på divx?Jeg kunne ikke finne noe info om dette noen plass. Jeg har ku990 den gjør det og det er helt konge. Håper noen vet svaret på dette. Mvh Nufsefjord Det ser ut som om LG Arena støtter DivX, ja.. Det og veldig mye annet! Ser ut til å bli en spennende telefon, og det skal ikke gå for lenge før den kommer , heller! Mange videoer på youtube, og mange treff på google! :-) Lenke til kommentar
Nuffen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har søkt etter info på nettet om LG Arena støtter ActivSync for tilkobling til MS Exchange servere.. Er det noen der ute som har informasjon om dette? Ser jo at telefonen skal ha en e-postklient installert, og støtter både pop og smtp, men så var det dette med å kunne koble seg til bedriftens e-postsystem, da.. Noen som vet noe her? Lenke til kommentar
affair Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvorfor er denne telefonen så billig? Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 men dette er da vel DRØMMETELEFONEN??? ( litt dårlig batterilevetid, men det er ALLTIDS noen minus ved en mobil ) Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 noen som vet når denne kommer på markedet? haster meg meg å få meg telefon, og lurer på om denne er verd å vente på, eller om jeg skal kjøpe KC910 eller KU990 ellerno, eller iPhone. Noen som kan tippe hva denne vil koste med Tele2 Champion 189? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har søkt etter info på nettet om LG Arena støtter ActivSync for tilkobling til MS Exchange servere.. Er det noen der ute som har informasjon om dette? Ser jo at telefonen skal ha en e-postklient installert, og støtter både pop og smtp, men så var det dette med å kunne koble seg til bedriftens e-postsystem, da.. Noen som vet noe her? ipod1.no skriver værtfall at den skal støtte det, men om det setemmer eller ikke vet jeg sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg