dekoras Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hei!! skal få meg iphone i mårra så jeg vil gjerne vite om brae spill så jeg slipper å laste ned/kjøpe masse spill som er dårlige og er kjedelige;) Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 -alle Papi spillene -tap tap revenge -jellycar -isniper -tapdefence -ishoot -reMovem er mine favoritter, det er vel lite versjoner av alle tror jeg. Lenke til kommentar
dekoras Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 1000 takk Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 anbefaler spesielt papi spillene, det er fire gratis og 2 som koster noen kroner. ellers er bare og laste ned apps som ligger høyt på topp25 listen, de er som oftest bra;) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Du finner mange bra spill i gratis-kategorien, så kan du bare se hvilke du liker. Mange av dem har en utvidet variant som koster penger. TouchArcade har mange gode spillanmeldelser. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 http://www.ipfun.org/3G Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 iBowl - fantastisk bowlingsimulator. Crash Bandicoot - flott grafikk, og reagerer på tilt. Labyrinth LE - få kula til mål uten å falle ned i hullene ved å vri på iPhone. Touch Hockey - Air-hockey på telefon, med 2 player o.l. Live Poker - Kobler deg opp mot Facebooks' poker server. BiiBallLite - 3D spill hvor du styrer en ball i en hinderløype. Jellycar - Bilspill, du styrer en gelè bil og skal greie en rekke mål. Topple - Nesten som tetris, men her er det om å gjøre å bygge høyest! Lux Touch - Risk til Iphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå