Slimda Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 De har hatt serverproblemer, har ingenting med Telehor å gjøre. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 NRK som vistnok skal være en lisensbasert tv-kanal ergo reklamefri, har likevel massevis av reklamer både før og etter en rekke programmer. Nok en gang unødvendig mye reklame og snytte lisensbetalere. Masse reklame? 10 sekunder før og etter sportssendiger er ikke mye. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Med tanke på at det skal være reklamefritt, jo. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Litt på siden av diskusjonen, men de skulle ha fjernet hele lisens-betalingen og bare tatt evt. finansiering av NRK over skatteseddelen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 NRK som vistnok skal være en lisensbasert tv-kanal ergo reklamefri, har likevel massevis av reklamer både før og etter en rekke programmer. Nok en gang unødvendig mye reklame og snytte lisensbetalere. Masse reklame? 10 sekunder før og etter sportssendiger er ikke mye. Spørs hvordan man ser på det. Hadde du betalt for å få en reklamefri tjeneste for alikevel måtte se på reklame, selv om det er aldri så lite? Det er det samme som å kjøpe nøttefri sjokolade for å så bli syk og oppdage at den innehold nøtter likevel bare i mye mindre kvanta enn en vanlig en. Eller la oss si det på den måten. Du betaler skatt og pensjon hele livet ditt, men når det først kommer til stykket, så får du ikke den pensjonen du har opparbeidet det. For å sette det på kanten Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå ja? Du mener at Telenor stengte ute thepiratebay bare midlertidig? Nei. tpb var nede midlertidig... Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nei. tpb var nede midlertidig... Jeg kommenterte da tydelig et innlegg der en bruker hevdet at telenor hadde sperret thepiratebay. Derfor kommenterte jeg at jeg måtte ha en magisk telenorlinje siden det funket hos meg.. Så din kommentar var jo åpen for missforståelser. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 er det noen som veit hvordan det har gått med tpb? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 er det sant at det nå er tryggere å laste ned vanlig enn å laste ned torrent? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hva mener du med å laste ned vanlig? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 altså en helt vanlig nedlasting som ikke trenger noe program for å laste ned. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ja, Peer-To-Peer. Jeg skal ikke vaere ekspert og si noe jeg ikke vet, men jeg vil nok tro at det er mye tryggere aa laste ned fra pirvate torrent trackere, enn paa aapne Peer-To-Peer nedlastinger. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 ok jeg har bare hørt fra en venn at politiet overvåker torrent nedlastinger nå. for andre folk kan jo se ipen din. og hva vil private torrent trackere si? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 er det noen som veit hvordan man kan skjule ipen på torrent nedlastinger? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 er det noen som veit hvordan man kan skjule ipen på torrent nedlastinger? La være å laste ned. Det er det sikreste Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 det er ikke ulovlig nedlasting da, jeg er bare litt overurolig eller hva man skal kalle det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvorfor skal man vaere urolig om man laster ned det som er lovlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå