Gå til innhold

ThePirateBay.com på vei til og gå duken.

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NRK som vistnok skal være en lisensbasert tv-kanal ergo reklamefri, har likevel massevis av reklamer både før og etter en rekke programmer. Nok en gang unødvendig mye reklame og snytte lisensbetalere.

Masse reklame? 10 sekunder før og etter sportssendiger er ikke mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
NRK som vistnok skal være en lisensbasert tv-kanal ergo reklamefri, har likevel massevis av reklamer både før og etter en rekke programmer. Nok en gang unødvendig mye reklame og snytte lisensbetalere.

Masse reklame? 10 sekunder før og etter sportssendiger er ikke mye.

Spørs hvordan man ser på det. Hadde du betalt for å få en reklamefri tjeneste for alikevel måtte se på reklame, selv om det er aldri så lite?

Det er det samme som å kjøpe nøttefri sjokolade for å så bli syk og oppdage at den innehold nøtter likevel bare i mye mindre kvanta enn en vanlig en.

Eller la oss si det på den måten. Du betaler skatt og pensjon hele livet ditt, men når det først kommer til stykket, så får du ikke den pensjonen du har opparbeidet det. For å sette det på kanten ;)

Lenke til kommentar
Nei. tpb var nede midlertidig... :roll:

Jeg kommenterte da tydelig et innlegg der en bruker hevdet at telenor hadde sperret thepiratebay. Derfor kommenterte jeg at jeg måtte ha en magisk telenorlinje siden det funket hos meg.. Så din kommentar var jo åpen for missforståelser.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...