usb on a stiiick Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hei. har nå i helgen fått handlet meg en brukt 360 elite utgave.. etter det jeg fikk opplyst fra kjøper er det kun blitt moddet i dvd drevet for lesing av brente dvd plater. har ett stort ønske om å legge inn xbmc, og har leita rundt for guide o.l. Må man ha en chip moddet slik at man kan legge inn xbmc ? i så fall hvilken chip ? hvor får jeg moddet xboxen min ? noen i stavanger området som kan gjøre dette for meg ? hmm... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 XBMC er forbeholdt Xbox 180en og kan ikke installeres på 360en. Når en 360 er "moddet" gjør den ikke mer enn å spille av spill fra uoriginale DVD-plater. Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 ahh .. sånn å forstå ja .. men dette vil si at jeg ikke kan legge inn xbmc i det hele tatt på en 360 ? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Stemmer det, XBMC er for øyeblikket umulig på 360. Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 ahh .. det var da synd .. kunne tenkt meg å brukt den som media senter utenom all spillinga .. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du kan på en måte det, med Tversity på pc`n du skal streame fra. Ikke på langt nær så bra som xbmc, men det fungerer Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 flott .. men hvordan funker den egentlig ? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 hva skal du streame? Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 i bunn og grunn mest til film.. kunne vært greit med musikk også .. får sette meg litt mer inni dette programmet her og lese litt Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 xbox360 gjør jo dette uten noen som helst pc programmer eller annet. Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 hmm .. hadde vært fint om xboxen klarte å streame fra en nas boks (freenas) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå