siindre Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Heisann Var nylig i Sverige og fikk endelig kjøpt min første Ubuntu Cola ettersom den ikke var å finne noen steder i Bergen. Må si jeg ble positivt overrasket av smaken, og det gir også mersmak at det er Fairtrade produkt! Mitt spørsmål blir da altså om det går an å få tak i den i Bergen? Leste at man kunne få tak i den på Friends Fair Trade i Oslo. Noen som har peiling på om det går an å få tak i den i Bergen? Uten å måtte bestille på nettet. For dere som ikke har hørt om Ubuntu Cola så sjekk ut hjemmesiden http://www.ubuntu-trading.com/ Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Dei hadde den iallfall i kantina på Realfagsbygget før jol, kan sjekke i morgon om dei har den framleis. Om det er nokre vanlege butikkar som fører den veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ultra i Ski utenfor Oslo har/hadde masse før. Lenke til kommentar
clario Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Fikk smake av Torbjørn før jul, syns ikkje den var spesiell god. Likevell bra at det fins ein Fairtrade Cola Endret 16. februar 2009 av clario Lenke til kommentar
siindre Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Deli De Luca Selger de på De Luca? En spesiell i Bergen eller selger alle/de fleste? Får ta en tur innom. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Deli de Luca i Oslo har den i alle fall Lenke til kommentar
siindre Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Ok, takk for svar folkens. Fortsett og gi tips hvis dere har noen på lager, skal ta en titt innom noen butikker i sentrum snarest og se om jeg finner noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå