Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Druids og loot?

Anbefalte innlegg

Hei!

Spiller for tiden en druid, er på level 16 og har specca feral. Var i DM igår, droppa et par ting fra Defias-settet, men det fikk jeg ikke lov å rolle på fordi vi hadde en rogue i gruppen, så jeg greeda og fikk en crappy 8stam 7spirit-bukse senere i instancen.

Hva mener dere om dette? Skal druids si seg fornøyd med "left over"-dropsa fra andre klasser? Personlig syns jeg at så lenge det ikke står "Class: Rogue" o.l på itemet, og det har stats som kan være til nytte for meg, så bør jeg få rolle på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Druids trenger jo samme stats som andre classer, alt etter hva slags specc dem har. Så vist du er feral dps, så burde du få lov til å rulle på rogue ting osv.

Bare ikke vær grådig i instancer og neede på alt du kan bruke til alle fire specsene dine, main spec først.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Den Roguen var bare en grådig jævel. Du har like stor rett til å neede på utstyr til din main spec.

Kommer du i gruppe med han igjen, si ifra før dere starter at du kommer til å neede på slikt gear fordi det er det du trenger. Det aller beste er hvis det er du som er tank da vil du bli satt til leder for å merke mobs, blir det problemer med Roguen er det bare å kicke han fra gruppa.

Lenke til kommentar

Det som sikkert er problemet med mange Rogues er at de har 0 peiling i hva andre classer trenger, spesielt når det kommer til nybegynnere/lowleves.

Er mange som ikke forstår hvorfor en druid ville needet på noe en rogue trenger men dette er vell bare noe som må til:p Er mange noobs iblant de 11 millionene som spiller wow, er vell ikke så mye vi kan gjøre med.

Jeg ville bare needet og ikke brydd meg noe serlig. Vist han blir sint for det og skal begynne å klage/ kalle deg en ninjalooter så har vell ikke det så mye å si. De som har vertfall litt innsikt i hva druid/rogues trenger hadde vell forstått at du trengte den like mye som han, i tilfelle han ville prøve å få folk til å ignore deg.

Lenke til kommentar

Det er sant. Men det er nesten ikke noe spesifisert healing gear ute akkurat nå, men det er mye spesifikt cloth dps gear ute, med stats som kanskje var litt healeraktig før.

Men blir for dumt når healere needer på hit gear når en annen cloth caster trenger akkurat det itemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...