Jaudu Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har fibernett fra altibox, jeg får ikke joina de av vennene mine som har samma linje som meg. når de sender invite så får jeg alltid failed to connect. de får det samma når jeg inviter dem. Linja 10 000/10 000 Kb/s Hva er gærnt? vært deilig og fått ordna dette her. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) da har du Nat feil, altså stengte porter. http://support.microsoft.com/kb/908874 Endret 16. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 da har du Nat feil, altså stengte porter. http://support.microsoft.com/kb/908874 Hvordan får jeg åpna de stengte portene da? Har ikke peiling på dette :S Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Inne på ruteren så står det: NAT endpoint filtering: UDP Endpoint Filtering: - Address Restricted Port And Address Restricted Endpoint Independent TCP Endpoint Filtering: Address Restricted Port And Address Restricted Endpoint independent Hvilket av de 3 alternativene på UDP Endpoint Filtering: og TCP Endpoint Filtering: skal jeg velge? UpNp er enabled, den funker fortsatt ikke. Kan noen hjelpe meg? Endret 16. februar 2009 av Jurigs Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 portforward.com Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 portforward.com Jeg forwardet porten min på xboxen ved å bruke PFconfig som de har på Portforward.com, men problemet er der fortsatt :S Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 eller så har de kompisene dine nat feil . Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 eller så har de kompisene dine nat feil . Prøvde og få mange andre friends til å joine da, ikke en eneste fikk joina, er vel ikke noen løsning på dette, så får vel klare meg med å ikke invite :S Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) hvis jeg har vært deg så hadde jeg ringt isp'en og fått de til å sjekke opp problemet i ruteren. Det skal de vel gjøre gratis. Dem gjør det remote. upnp står også på? hva heter modemet forresten? Endret 17. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 hvis jeg har vært deg så hadde jeg ringt isp'en og fått de til å sjekke opp problemet i ruteren. Det skal de vel gjøre gratis. Dem gjør det remote. upnp står også på? hva heter modemet forresten? Vet ikke hva modemet heter Det er Skagerak Fibernett, det er en sånn boks med internett, TV og telefon i ett. Upnp står på, sjekket ruteren, men vet ikke hvordan jeg logger inn på modemet (hvis det i det hele tatt går) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) ring dem, så går de inn på modemet og åpner det du spør om. mulig at du kan logge deg inn på kundeportalen din og åpne porter der. det kan ihvertfall Lyse kunder. Endret 19. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå