Gjest jabbahut Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hei hopp! hadde en merkverdig valentines kveld, og eg lurer på korleis eg skal handere ting i ettertid. Eg jobba tidligare på dagen. ferdig 2030 ca. Eg tok initiativ å satte igang flørte og teasing meldinger og bilder tidlig på dagen sånn at det skulle bli ekstra spennande da vi skulle vere ilag seinare på kvelden. Eg jobba hardt som fy slik at eg kunne vere ny dusja og pynta til eg skulle hente ho 2030 istedenfor skitten og svett etter jobb. Så da eg plukka ho opp hos seg sjølv, hadde ho på seg joggekle mens eg hadde på meg tilnerma dress og hadde gleda meg i mange timer til eg skulle møte ho i fin stasen. Er litt ekstra kjekt når begge prøver å ta seg best mulig ut for den andre. Da var eg litt skuffa og humøret sank litt. Ho unskylte seg med at foreldra hadde krangla endel, og heile kleskapet var utover heile rommet fordi ho ikkje fant skjørtet sitt så ho hadde ikkje tid til å ta på noke anna fint. men ho hadde en bag ferdigpakka med kle i som ho skulle skifte til. Trøsta ho litt og prøvde å oppmuntre ho. Vi handla litt på butikken, og da vi gjekk ut av bilen så sludda det så eg raska på litt for å komme under tak fordi eg hadde kun på skjorte og ville ikkje bli våt. Da såg ho at eg gikk fortare enn ho og slakka meir ned og såg på meg med sutreblikket sitt. Sa til ho at ho måtte komme fordi eg ikkje ville bli våt. Da vi kom heim og skulle lage mat, hadde nettopp handla kylling og div ingredienser for 300kr så det skulle bli fine greier. Mens vi lagde mat så var det 3-4 smågrine byger om at foreldra krangla. Prøvde å trøste å muntre ho opp igjen, og etter ei god stund så kom humøret. Så såg vi film, mens vi åt mat. Ei kanin døde i filmen, og da var det småsnufsing fordi kanine var som katt og hund for ho. Så da ho var komt over det der så var det god stemning igjen. Da vi skulle ha sex så sa eg til ho at eg hadde lyst å prøve noke nytt på ho mens eg brukte tunga nedentil på ho. Så eg gikk inn på kjøkkenet og henta noken isbiter og putta dei i munnen. Da eg brukte dei nedentil på ho, så datt en isbit ut av munnen og datt ned på lakenet og var borti rumpa henna. Ho begynte å skratt le, og klarte ikkje å slutte å le sjølv om isbiten var vekk etter 3 sekunder. Etter litt så begynte ho å grine istedenfor fordi ho følte ho hadde ødelagt stemninga. Så eg sa til ho at ho skulle legge seg ned igjen så skulle eg begynne på nytt. Så da forsøkte vi engang til skjedde samme dinna gangen, men no klarte ho å slutte å le. Da vi hadde lagt oss, og eg drømte søtt, så vekte ho meg og var forbanna og grein. dette var i 2 tida. Da hadde eg ledd i søvne og hørt ut som at eg koste meg. Ho veit eg snakker i søvne og spurte meg om kva eg drømte om, det ville eg visst ikkje sei og kunne heller ikkje forklare hadde eg sagt til ho. Eg sov tross alt ho hadde ingen erindring i kva eg drømte eller kva eg sa. Så da var det super grining fram til kl var 06 om morningen. Ingenting av det eg sa hjalp så ho fortsatte berre å grine og sutre. Tok med seg dyna og la seg på sofaen eitpar ganger. stod opp MANGE ganger og gikk på badet og sto der å grein. Ho påstod eg drømte om andre damer. Dagen etterpå så huska ho ikkje kva som skjedde. Ho drakk en halv shot med fishermans friend. Og unnskylda all anna oppførsel med at ho var litt ustabil pga foreldra krangla og det gikk inn på ho. Var svært svært svært nermt til at eg pakka tinga henna og køyrte ho heim igjen. Var så dritt lei der og da. 3 veker sia eg tok opp med ho at ho måtte skjerpe seg, fordi ho var sjølvnedbrytande, hadde dårlig sjølvbilde fordi ho ikkje kunne trene på ei stund etc. Så det gikk superbra eitpar veker før igjen ho begynte med sutring og grining av grunner eg ikkje klare å fatte. Beklager den rotette skrivinga. Er det eg som er forståelseslaus eller har ho isues ho ikkje burde ha ? ho påstår ho ikkje er sjalu og føler seg bra for tida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Herre, før brtutal_mann sier det; finn deg noen som ikke er helt loco! Det er ikke din jobb å være psykologen hennes, med mindre du virkelig elsker henne da. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har hatt mange venner, som du beskriver her. Det er bare grin fra ende til anna, og det beste man kan gjøre er å vite når det er nok. Si at du ikke vil ha noe mer med henne å gjøre, med mindre hun klarer å holde problemene sine i tøyler. Det er bedre at du sier slutt, enn at du ender som henne... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Dramaqueen som ikke har helt kontroll over følelsene sine. Oppmerksomhet oppmerksomhet oppmerksomhet er det eneste de biter på. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 For å legge til så nermer eg med 24 år, ho nermer seg 20. Om eg virkelig elsker ho så har eg ingen svar på det. Har vel hatt 10 forhold sia ungdomskulen, 2 like under 1 år, resten er sånne 1-2-3mnd jalla skit. Men vi har vært ilag i snart 2.5år. Eg klarer ikkje å sjå for meg livet uten ho, men det er vel normalt etter så lenge.. Eg har ikkje vert den lettaste å være ilag med heile tida heller. Vi har det vanvittig fint ilag til tider, andre ganger nikker eg berre med når ho seier ting og blir irritert visst ho snakker sånn at eg ikkje får med meg ting på tvn t.d. Så kan eg plutselig få et sinnsjukt driv etter ho. Dagdrømme om ho i fleire timer. Har dei siste dagane komt på at dagdrømmane kjem når vi ikkje har vert ilag på nokre dager, og eg blir kåt, og når vi har fått den unna, så detter eg litt tilbake og blir lett irritabel igjen. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Du er ikke forståelsesløs. Jeg kjenner meg igjen i flere av eksemplene du kommer med, gjerne ikke så ekstreme som dine eksempler, men ting som er tilsynelatende harmløse som ser ut til å bety allverden for henne. Jeg regner med at dette ikke er første gang du har hatt slike erfarigner med henne, at hun griner for veldig lite osv. Når det kommer til at du var pent kledd, så skjønner jeg deg. Men den greien er jeg sikker på at du greier å komme deg over. Du hadde anstrengt deg, hun hadde det ikke. Jenter hadde dradd den frem igjen i mange år, gutter kommer over det. Hun er en overfølsom person. Hun er ytterligere i ulage og dårlig humør pga foreldrene. For alt du vet kan det også være andre hormonelle perioder som også bygger på oppførselen. Den greien med skjorten og regnet ser jeg kunne skjedd meg og, den er ikke ekstrem. Irriterende, men av og til er de bare slik. Grinebygene viser at hun tydeligvis er satt ut denne kvelden. Er vanskelig å endre et slikt dårlig humør når hun først graver seg ned i det. Sexen er det jo enda mer følelser rundt, kombinert med det andre så høres det ikke så merkelig ut. Det med snakking i søvne høres merkelig ut. Det jeg tror har skjedd her er at hun er sur. Veldig ofte når folk er sure har de behov for å væer sure på noen, og da var du lagleg til for høgg. Eneste jeg kan forestille meg er at hun satt der og ikke fikk sove, var sur og ble sur på deg, spant opp noe hun kunne rettferdiggjøre å være sur for og lot det stå til. Regner med shotten ble drukket kvelden før, ikke om morgenen. Når hun sier hun ikek husker vil jeg tro at det er en blanding av at det skjedde i "hysteri" og at hun ikke vil huske (men husker) fordi hun vet hun var langt utenfor normal oppførsel. Du virker forståelsesfull. Ta en ny prat med henne, forklar at du skjønner henne og tåler at hun av og til har dårlig humør, uansett om hun vet hvorfor eller ikke. Si til henne at det viktigste er at hun sier "idag har jeg dårlig humør og er sur, men det er ikke deg jeg er sur på selv om det kan virke slik" de gangene det er tilfelle. Da er det mye lettere for deg å være støttende enn om du føler hun er urasjonelt sur på deg, noe som igjen hjelper på humøret hennes. Men alle har et punkt hvor de ikke gidder mer, det kan bare du finne for deg selv. Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Det virker jo ikke som om det er sånn hun egentlig er.. Men at det er noe som plager henne! Bare vær litt tålmodig og still opp for henne.. Det ordner seg nok.. Hvis hun er verdt bryet da:) Ellers er jeg enig med MR kloke ord over her! De kan til og med jeg lære litt av.. Hehe.. Er ikke så lett å være jente! Endret 16. februar 2009 av evolem Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Beklager eg har svart litt seint. Min bestemor døde nylig, så har hatt endel reising i forhold til det. Fikk en haste telefon om at ho hadde fått eit hjerteinfarkt,og hadde slått seg kraftig i hodet. 15mil unna, og eitpar ferjer, så døde ho da eg var 40minutter unna. Da eg kom fram så var ho fortsatt varm. 5 dager seinare var det minnestund og da hadde eg meg kjæresten min som støtte. Eg skulle også hjelpe til med å bære kiste under minnestund og begravelse. Da tårene trilla under minnestunda, og kjæresten min såg på meg, så følte eg irritasjon, eit ubehag over at ho såg på meg. Desto lengre ho såg desto større irritasjon. Sånn var det under begravelsen også. Seinare på dagen, da hadde eg mest lyst å berre ligge i ro og koble helt av. så kom dama med kommentarer da eg såg på ho i ny og ne, "så du legger merke til at eg er her altså" Eg la meg ikkje noke opp i det, og så beklager for at eg ikkje snakka noke spes med ho. Så eg gikk tilbake til tv titting, tenkte at ho må klare å underholde seg sjølv. sånn var det egentlig dagen etterpå også. ville berre slappe av, og roe helt ned. Det var kanskje siste gangen eg kan vere der i huset til bestemor. Idag på veien heim til mitt heimfylke, så begynte dama å bli følsom igjen, og vi begynte på snakke om ting. Vi kom inn på temaet om forhold og slikt, og iløpet av samtalen så poengterte eg at har ein person personlige problem, så går det utover forholdet. Da vart ho lei seg, fordi ho følte seg skyldig for at forholdet har vert opp og ned. P-piller har gitt ho hormon ubalanse, som har ført til at ho er ustabil i humøret. Har ho først grene, som i begravelsen, så begynner ho lett å grine lenge etterpå. tilogmed en dag eller to. henna sjølvbilde har satt preg på sitt humør, og igjen forholdet vårt. Eg er ein normalt mentalt sterk person (velger eg sjølv å tru vertfall), og når eg føler at grining er unødvendig så er det svæææært irriterande. Og da kommer den følelsen fram ganske ofte. Og idag, så følte stor glede, samtidig med svært svært dårlig samvittighet. For omtrent 5-6 år sida, så gikk eg i sentrum, møtte ei dame som gave meg hakeslepp som ingen andre har gjort. kver gang eg såg ho, så låg ho i tankane i fleire dager før ho gradvis forsvant ut igjen etterkvert som tida gikk. Ho flytta vekk ei stund før eg møtte kjæresten min, og med kjæresten min så var det samme saken. vart hodestups forelska i ho, og ho var i meg.. kjæresten min var og er fantastisk vakker. Så etter eit års tid, så flytta ho damen tilbake hit. Hadde helt glømt ho, men så plutselig var ho tilbake og snudde livet mitt opp ned. Kver gang eg såg ho, så låg ho i bakhauet mitt ei stund før ho gradvis forsvant. Ho er også besteveninne med mi bestevennine så vi har felles omgangskrets der. Det har også prega forholdet mitt. For litt over ein måneds tid sidan, så var eg på bursdagsfest til bestevenninna mi, der var selvfølgelig ho andre også. Vi har etterkvert som tida har gått fått eit bedre og bedre auge til kverandre begge veier. Ho jobber en plass eg er fast kunde, (yrke er uvesentlig) og har blitt min faste "kundebehandler" Ho har ein type, som kan vel trygt sei at han er en stor motsetning til meg. Han er meir "mannemann" typen, macho, tøff og harding og lite utdannelse. Eg er på ingen måte ein pussling, men er meir den intellektuelle typen, med ambisjoner i livet om å gjere det bra. Ifølge en venn av meg på festen så hadde vi begge eit godt auge til kverandre den kvelden ( både eg og ho var svært fulle, pga heavy shit drikke konkuranse, hehe), så minnet er labert. Ho og typen hadde krangla endel i det siste ifølge vennen min. Idag, så skulle eg egentlig ikkje ut på byn, men da venninna mi sa ho skulle ut så var eg ikkje vanskelig å be. Da vi møttes så var det litt rart, men vi gav kverandre klem, og små prata litt. før vi gikk til kver vårt. ho stod ved baren og prata med noken andre, mens eg prata med en kompis, og iløpet av dei få minuttane så snudde ho seg ofte og såg på meg og smilte og såg raskt vekk etterpå. og kver gang så kribla det i magen min og kunne ikkje vente til neste blikk. Vi fikk meir kontakt etter kvert, endte opp med prating, begge to lo masse av kverandre, hadde det morro. kjøpte drikke ilag og satt oss ned ilag. Så for første gang så fortalte ho om at typen var så vrang for tida, han var blitt så sjalu, og var sur fordi ho ikkje hadde svart på 2timer. Etter meir prat og morro så sa ho at vi måtte ha oss ein dans iløpet av kvelden. Eg har tidligere vert svært flink i sving, så eg kunne litt moves, men det kunne ikkje ho. så vi hadde det fantastisk morro med dansing. Etter kvert så klarte vi endel ting ganske bra. og ho stor koste seg. mot slutten så var det ein rolig sang, dvs den roligare typen da vi holdt rundt kverandre, og dansa sakte. Så kjente eg ho begynte å stryke meg på ryggen, mens vi dansa. Fikk gåsehud over heile kroppen, og det vart litt stryking tilbake. Det nermte seg stengetid, og ho måtte komme heimover, så eg fulgte ho ut, og gikk med ho bort til taxi sentralen. Ho fortalte at ho syns det var så kjekt når eg var kunde der ho jobba, det var så kjekt, fordi det var så morro og ho stor koste seg. Så før ho reiste med taxien, så gav vi kverandre en god klem. Eg gikk med ei smil, som fort vart om til ein klump kombinert med sommerfugler i magen. Begynte å tenke på kjæresten min, og fikk dårlig samvittighet. følte meg uggen rett og slett. Begynte å tenke på følelsen eg hadde da eg såg dama gå ut av bilen min, vart nesten ein tåre og ville ikkje reise fra ho. Eg har tydeligvis eit heilt fucked up følelses liv. And it hurts inside. Så akkuratt no er eg ganske rådlaus. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det der er dårlig gjort ovenfor dama di. Du burde virkelig tenke over hva du vil med begge to. Tydeligvis er du ikke like keen på ho du er sammen med lenger, så råder deg til å gjøre det slutt der. Forholdet mellom dere kommer aldri til å bli bra igjen, det kommer alltid til å være turbulent, og til slutt kommer dere til å slå opp fordi du ikke orker mer. Ta en prat med ho "nye" og sjekk om sjansen er der for at det blir slutt med han typen hennes..kanskje ender det bra for begge dere. Men pass på så ho dama di ikke får vite noe om hva du har gjort, da klikke ho sikkert i vater og griner i flere dager Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Drop saikodama di og send henne til psykolog. Stemngen du har følt med hun andre viser jo at du er i et forhold du overhode ikke skal kaste vekk tid på. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Enig med han over. Gjør det hele raskt og sats på at du finner deg noe nytt med hu andre damen, hvis ikke kommer nok det hele til å svi litt. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Damer og menn for den saks skyld, er vanskelige å forstå seg på. Er det ikke den ene tingen så er det den andre. Heldigvis er det noen damer som klarer å styre seg og heller forstå at hvis jeg har en dårlig dag, er jeg heller åpen og ærlig om det, enn å sitte og sutre om alt og ingenting uten noe forklaring. Derimot så er der damer som ikke er slike, de er helt motsatt. I ditt tilfelle vil jeg si at damen du er sammen med virker nokså confused og er av den typen som ikke klarer helt å takle probleme sine. Det er sikkert ikke noe galt med deg, i følge det du skriver ser det ut til at du bryr deg mye om henne, men er lei av sutringen. Forståelsesløs er ikke helt ordet for å beskrive denne situasjonen. For å beskrive en slik situasjon som denne er det bedre å bruke ordet "oppmerksomhetssyk", noe som det er tydelig at din kjæreste er ute etter. Hvis du virkelig er glad i denne dama og vil beholde henne lengst mulig er tingen å snakke ut med henne om dette og være dønn særiøs. Du burde gi uttrykk for at du er lei av sutringen! Om hun er glad nok i deg også, vil hun naturligvis gi det et forsøk. Om ikke hun er villig til å gi opp sutringen til fordel for deg, er hun kanskje ikke verdt det? Kommunikasjon er nøkkelen til det gode liv. Et liv med forståelse og kjennskap. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Takker for svar. Eg har snakket med kjæresten min henna problemer. Ho seier ho skal til sjukesøstra for å prøve å finne alternative p-piller som ikkje gjer at ho blir ustabil. Vi hadde ca 1,5mnd pause i sommer. Da eg gjorde det slutt med ho, så sluttet ho med p-piller. Da var ho sånn som ho var når eg møtte og vart forelska i ho for over 2år sidan. Da var sjølvtilliten på topp, vekta var under kontroll og ho var den utadvente herlige jenta med skikkelig utstrålelse. Da eg møtte so så følte eg for første gang at eg var den "dårligste" av oss to. Desto dårligere ho føler seg, desto større blir følelsen av at ho ikkje er god nok lenger. Selvfølgelig bryr eg meg om ho. Eg nøler med å gjere slike ting som å gjere det slutt, fordi eg ikkje vil gje ho unødig smerte, når eg er usikker på kva eg bør og skal gjere. Ødelegger eg sjansen så får eg den kanskje aldri igjen. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Bra at dere finner ut av ting. Mange tenker at p-piller umulig kan gjøre slike store forandringer på folk, men det er faktisk slik. Enkelte p-piller inneholder fler homoner enn andre, og forandrer både humør, følelser og tanker. Derfor er det viktig at man er klar over hvordan pillene påvirker hormonene slik at man kan takle problemene når de først kommer og slippe å gi slutt på et forhold bare på grunn av sutring som er egentlig bare er knyttet til en tabelett. Lenke til kommentar
brutal_kvinne Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jenta du har vært sammen med til nå er ung og det kan godt hende p-pillene gjør hormonene hennes ekstra vanskelige slik at humøret slettes ikke er til å styre. Såre noen er det få mennesker som ønsker å gjøre, og det gjør man gjerne om man avslutter et forhold der den andre ikke vil det samme. Det er og noe du vil gjøre om du fremdeles går og jakter på "den andre jenta". Kjæresten din er nok ustabil på den ene og den andre måten, noe du ikke mangler forståelse for, men du burde virkelig trå ut av din egen boble og heller gjøre det slutt enn å jatte med henne. Kanskje kan det være til hennes beste når ting har roet seg, hun trenger jo slettes ikke en kjæreste som går og har lyst på noen andre. På en annen side, hvor lenge orker du å ha saikodamen rundt deg og liste deg rundt på tærne for å ikke såre henne eller si noe forkjært så helvete bryter løs atter en gang? Seriøst,når du må stå til ansvar for at hun mistenker deg for å drømme om andre damer i søvne, det burde ringe en bjelle om at dagene ikke akkurat blir lettere ettersom tiden går. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har følt meg råtten i fleire dager egentlig. sms'ane og telefon samtalane har blitt annerledes siste dagane. kjæresten min vart sjalu og slikt igår. Eg hadde småprata litt med ho andre på facebook. var berre liten samtale om noke greier på trening, og ho spurte om eg ikkje skulle slenge meg med på en sånn time der engang. det likte ikkje dama mi. for ho er en av dei få som dama mi føler seg trua av. Trur eg egentlig berre går å venter på en aha opplevelse. siste dråpen. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har følt meg råtten i fleire dager egentlig. sms'ane og telefon samtalane har blitt annerledes siste dagane. kjæresten min vart sjalu og slikt igår. Eg hadde småprata litt med ho andre på facebook. var berre liten samtale om noke greier på trening, og ho spurte om eg ikkje skulle slenge meg med på en sånn time der engang.det likte ikkje dama mi. for ho er en av dei få som dama mi føler seg trua av. Trur eg egentlig berre går å venter på en aha opplevelse. siste dråpen. Og i følge det du har skrevet her så er det med god grunn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 For feig til å slå opp, så du venter bare på at hun skal finne ut slik at hun slår opp slik at du slipper å gjøre det selv? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Herregud da mann.. slå opp for guds skyld.. hvem er det du prøver å lure? du vet det kommer til å skje før eller seinere, og det er bedre med før-varianten(!) Lenke til kommentar
brutal_kvinne Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ingen av tingene du har gjort som gir deg dårlig samvittighet,blir ikke bedre av at du lusker rundt og jakter på en annen og skylder på at du "ikke vil såre" den du er sammen med. Ta ansvar for dine egne handlinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå