Bl4de Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Har nettopp kjøpt meg en ny 120 gb IBM et-eller-annet. Den funker helt greit. Atm. Men når jeg prøver å flytte filer rundt på harddisken (fra folder til folder osv.) får jeg en feil som sier at "filen er i bruk av et annet program". Jeg er forholdsvis sikker på at dette IKKE er tilfellet. Noen som har en idé om hva problemet kan være? :-? Jeg tror (og håper) at det er en software feil rett og slett. Hvis så er tilfellet, finnes det en patch eller lignende for å løse problemet? Sysspek. Windows XP Pro med Service pack 1 Amd athlon 1400 768 ram CPU'n er over 50 grader varm nå og jeg regner med at resten av PC'en er det samme (er på TG med liten ventilasjon rundt). Kan det ha noe med saken? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 La meg gjette, det er en avi fil? Har akkuratt samme problemet, har en avi fil som ikke vil slettes eller kan flyttes. Det pleier å løse seg selv etter et par restarter, men det er fryktelig irriterende. Og nei, cpu temp har overhode ingenting å si på dette. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Uhmm..XP har et problem med å slette visse *.avi-filer. Prøv å søke etter "slette avi" eller noe sånt på forumet hvis dette er tilfelle. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Svarte på det samme spørsmålet i går så et søk hadde kanskje ikke vært så dumt Men løsningen er å flytte / slette slike filer med Nero Burning rom - Azton Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg ville prøvd det Azton sa. Jeg hr brukt det noen ganger og det fynker fint... (hej Azton, hvordan har du det ?) Lenke til kommentar
Azton Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jo, jeg har det bra jeg .. hvordan går det med deg da ? Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hvis det er .avi-fil, ta en titt her: http://tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=1467 Hadde samme problemet og løste det slik. Ulempen er at du ikke får opp samme info om filen (filmene) som før, men det kan du kanskje leve med.. Lenke til kommentar
ExhalE Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hadde samme problemet og løste det slik. Ulempen er at du ikke får opp samme info om filen (filmene) som før. Hva mener du med info? Hva slags info? Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 http://www.systeminternals.com/ntw2k/freew...e/procexp.shtml Ta å last ned den tingen der hvis dere har problemer med å fjerne noe filer.. søk etter filen, så får dere se hva som låser den og deretter close handle. Nå skal dere klare å slette filen. ps: dette gjelder oxo hvis dere vil flytte noen filer Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hva mener du med info? Hva slags info? Du får ikke lenger sammendragsegenskapene på filmene når du høyreklikker > egenskaper. Eneste info du får er: type fil, endret dato og størrelse når du peker på filen. Du får f.eks ikke se hvor stor oppløsning filmen er i, men sånne ting kan du jo se når du spiller av. Lenke til kommentar
Bl4de Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Søkte rundt på forumet, men fant det ikke, derfor denne posten. Takk for mange svar. Ja det er avi filer som er problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå