Gå til innhold

Problem med flytting av filer

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en ny 120 gb IBM et-eller-annet. Den funker helt greit. Atm. Men når jeg prøver å flytte filer rundt på harddisken (fra folder til folder osv.) får jeg en feil som sier at "filen er i bruk av et annet program". Jeg er forholdsvis sikker på at dette IKKE er tilfellet. Noen som har en idé om hva problemet kan være?

:-? Jeg tror (og håper) at det er en software feil rett og slett. Hvis så er tilfellet, finnes det en patch eller lignende for å løse problemet?

Sysspek.

Windows XP Pro med Service pack 1

Amd athlon 1400

768 ram

CPU'n er over 50 grader varm nå og jeg regner med at resten av PC'en er det samme (er på TG med liten ventilasjon rundt). Kan det ha noe med saken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg gjette, det er en avi fil?

Har akkuratt samme problemet, har en avi fil som ikke vil slettes eller kan flyttes. Det pleier å løse seg selv etter et par restarter, men det er fryktelig irriterende.

Og nei, cpu temp har overhode ingenting å si på dette.

Lenke til kommentar

Hva mener du med info?

Hva slags info?   :)

Du får ikke lenger sammendragsegenskapene på filmene når du høyreklikker > egenskaper. Eneste info du får er: type fil, endret dato og størrelse når du peker på filen. Du får f.eks ikke se hvor stor oppløsning filmen er i, men sånne ting kan du jo se når du spiller av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...