ListeKlovnen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Som tittelen sier, jeg skal kjøpe meg et videokamera Jeg har absolutt null peiling på videokameraer. Det skal brukes mest til filming av ski og sport. Krav: Skal tåle et fall (røfft bruk) Pris, helst under 3000kr vis det går Grei kvalitet på oppløsning, lyd er ikke så viktig. Lett og overføre opptakene til pc'en. Det blir første kamera jeg kjøper, så det må ikke være ekspert kamera. M.v.h Håvard Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 *Bump* Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) *Tråden er flyttet* Endret 6. mars 2009 av Haan Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Snakk med en moderator, spør om han/hun kan flytte tråden for deg Riktig sted å poste er her Natrich Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tråden flyttes over i forumet for videokamera. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Som tittelen sier, jeg skal kjøpe meg et videokamera Jeg har absolutt null peiling på videokameraer. Det skal brukes mest til filming av ski og sport. Krav: Skal tåle et fall (røfft bruk) Pris, helst under 3000kr vis det går Grei kvalitet på oppløsning, lyd er ikke så viktig. Lett og overføre opptakene til pc'en. Det blir første kamera jeg kjøper, så det må ikke være ekspert kamera. M.v.h Håvard https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?pr...=&pricemax= Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tror desverre ikke du finner kamera som er beregnet på å tåle fall i denne prisklassen. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Tror desverre ikke du finner kamera som er beregnet på å tåle fall i denne prisklassen. Trenger ikke og tåle det tøffeste, bare det ikke knuses med en gang Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Bilde som er tatt med dette kamera https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?pr...=&pricemax= Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Tror desverre ikke du finner kamera som er beregnet på å tåle fall i denne prisklassen. Åjoda http://www.panasonic.no/html/no_NO/1386271/index.html Koster under 3000 kroner Sanyo-kameraene som andre nevner her, er mer stillbildekamera med videofunksjon, kamuflert som videokamera. Endret 8. mars 2009 av Super8 Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Trenger ikke og tåle det tøffeste, bare det ikke knuses med en gang I det øyeblikke jeg leste innlegget ditt husker jeg ett kamera jeg så på Elkjøp en gang. Fant det ikke der men etter litt søking på nettet fant jeg det på MPX. Panasonic SDR-SW20 er vel ett utmerket kamera for ditt bruk. Vanntett ned til 1,5 meter og tåler fall på 1,2 meter på hardt underlag og best av alt, prisen er kun 2748 kr som er billigst av de som har kameraet på lager. Edit: Der ble jeg alt for sen ja.... lurer på hvorfor Elkjøp ikke selger det mer? Endret 8. mars 2009 av Zatuu Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Elkjøp har aldri solgt det kameraet, så du har nok sett det i en annen butikk. Vi har hatt andre varianter fra Panasonic basert på minnekort, men ikke noe støtsikkert og vanntett. Det kameraet så forøvrig glimrende ut for trådstarter Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Elkjøp har aldri solgt det kameraet, så du har nok sett det i en annen butikk. Vi har hatt andre varianter fra Panasonic basert på minnekort, men ikke noe støtsikkert og vanntett. Det kameraet så forøvrig glimrende ut for trådstarter Da blander jeg nok litt ja, mener jeg så ett lignende kamera som man fikk i forskjellige farger men synes å huske det var vanntett men mikser nok litt informasjon der fra andre plasser. Men for min del kan dere gjerne få det inn, av og til dunker jo elkjøp til med eventyrpriser så hvis man får dette ned i 2000 kr hadde det vært noe, da hadde jeg nok hentet ett eksemplar ganske raskt Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Trenger ikke og tåle det tøffeste, bare det ikke knuses med en gang I det øyeblikke jeg leste innlegget ditt husker jeg ett kamera jeg så på Elkjøp en gang. Fant det ikke der men etter litt søking på nettet fant jeg det på MPX. Panasonic SDR-SW20 er vel ett utmerket kamera for ditt bruk. Vanntett ned til 1,5 meter og tåler fall på 1,2 meter på hardt underlag og best av alt, prisen er kun 2748 kr som er billigst av de som har kameraet på lager. Edit: Der ble jeg alt for sen ja.... lurer på hvorfor Elkjøp ikke selger det mer? Så jo helt topp ut da Tror jeg skal kikke litt nærmere på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå