Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Torrent-programmet restarter dataen.

Anbefalte innlegg

Jeg har det problemet med at torrentprogrammet mitt (som nåværende er Vuze) kvitter seg først med internetforbindelsen, så hender det seg at jeg får bluescreen, så restarter datamaskinen av seg selv.

Noen ganger kan den tilogmed bare fryse på flekken, og musepila vil ikke engang bevege på seg. Da må jeg også restarte maskina; men manuelt.

Jeg startet med Vuze, så byttet jeg til uTorrent, og etter 1-2 uker med uTorrent begynte dette problemet. så prøvde jeg å bytte til BitTorrent, men problemet vedvarte, deretter tilbake til Vuze, men fortsatt vedvarte problemet. Slik har det ikke vært før, og virusprogrammet sier at det ikke er noen virus på dataen(, men såklart, jeg har bare gratisvirusprogrammet PC Tools Antivirus, som jeg ikke vet om er noe tess).

Det hender seg også noen ganger at den bare kvitter seg med nettforbindelsen (som det gjør på starten av alle disse tilfellene) uten i det heletatt gjøre noen som helst med datamaskinen. Når den først kobler seg av nettet, får jeg ikke til å koble på igjen uten å restarte datamaskinen.

Jeg har også huket av "restart ved systemfeil" valg-muligheten, men den hjelper ikke.

Kan du hjelpe meg?

Endret av Cutecore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...