Jigzaw Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Med fare for å bli stemplet som femi mann spør jeg nå om råd. Jeg har et ekstremt tykt lag med hard, død hud under fotsålene og spesielt under hælen. Det har begynt å sprekke og gjøre vondt så nå må det til pers. Det må vekk! Men som den macho mann jeg er har jeg overhodet ingen peiling på hvordan... Vinkelsliper virket som litt overkill liksom Er det noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Prøv å ta et fotbad for å så skrubbe. Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Prøv å ta et fotbad for å så skrubbe. Med hva? Som sagt, null peil på dette Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Grønnsåpe er veldig nyttig . Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ellers kan du ligge med vaselin på bena(med sokker på) om natten. Det funker også Lenke til kommentar
deu Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Besøk fotpleier! Er verdt det og koster noen hundrelapper, ca. 500 kr. Utrolig avslappende og god følelse etterpå. De kan også gi deg gode råd for å unngå dette i framtia. og btw, dropp femi mann tullet, for det er helt urelevant/feil. Endret 16. februar 2009 av deu Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Besøk fotpleier! Er verdt det og koster noen hundrelapper, ca. 500 kr. Utrolig avslappende og god følelse etterpå. De kan også gi deg gode råd for å unngå dette i framtia. og btw, dropp femi mann tullet, for det er helt urelevant/feil. Hehe, der jeg kommer fra ville jeg nok fått det stempelet Så helt urelevant er det nok ikke...hehe. Men takk for gode råd, spørs om ikke det får bli en tur til fotpleier på neste lønning. Selv om jeg helst ville brukt den 500 lappen på noe til data'n... :-\ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg ville testet ut kjerringrådene før jeg kastet bort 500 kr Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 http://www.vitusapotek.no/no?id=35588 Finnes masse du kan gjøre. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Klipp det av, enkelt og greit. Huden er død, så du vil ikke føle noe. Lenke til kommentar
deu Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hehe, der jeg kommer fra ville jeg nok fått det stempelet Så helt urelevant er det nok ikke...hehe. Men takk for gode råd, spørs om ikke det får bli en tur til fotpleier på neste lønning. Selv om jeg helst ville brukt den 500 lappen på noe til data'n... :-\So? Så du vil heller ha vondt/ubehag enn at noen ser på deg som femi mann?! Ingen trenger å vite at du har dratt til fotpleier heller, om du evt. vil det. Få fokuset vekk fra samfunnsnormer/hva andre synes om deg, til det _du_ vil/har behov for. Du kommer til å vokse på det. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kniv er tingen. så lenge det er hud, er det bare å skjæra vekk det som er tel overs. funker fjell. et lite tips: jo skarpere kniven er, mer smertefritt går det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå